{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Hellig birma {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg været rundt og besøge nogle forskellige opdrættere og deres SMUKKE katte.

Nu ved jeg ikke om det har været et tilfælde, men jeg synes bare at hannerne virker mere kælen og sociale end mange af hunnerne.

Er dette en tilfældighed? Eller er hannerne generalt mere kælen/sociale? Jeg synes i hvert fald at jeg kunne mærke en LILLE forskel.

Jeg har selv to drenge (neutraliseret) som er meget kælen og glider sig op af alle smiley

Jeg går nemlig med tankerne om at få en birma til smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hellig birma
  • #1   15. feb 2010 Jeg har en hun birma på 10 mdr og min bror har en hanbirma på ca samme alder og jeg synes egentlig ikke der er nogen mærkbar forskel på dem, men jeg må så også sige at jeg har aldrig haft en mere kælen kat en min birma hun elsker at hænge på armen og nusse og gerne hele tiden smiley

• #2   15. feb 2010 mine piger er ekstremt sociale overfor dem de kender. mere end drengene. Mine drenge skal hilse på ALLE, og ALLE skal elske dem. Hehe... Sådan er nogle af mine piger nu også, men jeg har også et par piger som ikke som sådan slynger sig op af alle gæster (de er heller ikke skræmte eller noget, bare ligeglade), men det er faktisk dem jeg har det mest specielle forhold til, for de knytter sig utrolig meget til en enkelt.

• #3   15. feb 2010 Okay det lyder indtill videre bare som om de har været et tilfælde smiley

Hvad ville I anbefale af køn. Jeg har jo to drenge i forvejen.

• #4   15. feb 2010 det skal du vurdere. Kønnet er ikke det vigtigste, men det er temperamentet og hvilken opdrætter du kan bedst med.

• #5   15. feb 2010 Dk Misling - Så det er ligegyldigt hvilket køn? Jamen det er jo herligt så. Jeg har nemlig allerede en lille ide om hvilken opdrætter jeg vil købe fra smiley

• #6   15. feb 2010 ja det er fuldstændig ligemeget. Hvis du mener at en hankilling passer bedst ind med de andre, så køber du den, og hvis du synes lige netop den hunkilling passer bedst ind, så køber du den smiley og tillykke med det smiley

Synes netop også valget af opdrætter er vigtigere end kønnet på katten.

• #7   15. feb 2010 Jeg vil som de andre sige, at hunkattene er mindst ligeså sociale som hannerne...hvis ikke mere. Her i huset skal mine tøser så absololut ikke riskere at gå glip af gæsters opmærksomhed. De EEELLLSKER gæster.

Nu er vores hankat fertil - så han har nok at se til, men er nu en dejlig dejlig kærlig bamse.

Kommentér på:
Hellig birma

Annonce