Kryds lige fingre for mig og mine katt {{forumTopicSubject}}
Ja, til de som husker mine 3 katte tøser som var blevet ekstremt uvenner.
Er i ikke søde at krydse fingre for mig? På fredag kommer Sally hjem. Hun har så boet hos mine forældre i 1,5 måned ca...
Det går fantastisk herhjemme med Sille og Bibi. De leger som aldrig før. sover ved siden af hinanden, og virker bare som to harmoniske katte nu.
Så på fredag henter vi Sally, og så skal vi stille og roligt forsøge at se om det kan lade sig gøre at få hende ført sammen med de andre 2 damer igen.
Jeg håber det så utrolig meget. Men samtidig tør jeg næsten ikke håbe for meget da jeg tydeligt husker hvor tossede de var. Og det vil næsten være alt for godt hvis det kan lade sig gøre.
Men jeg ønsker det så meget...
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Svar: 8
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 281
Anita: Jeg har haft Feliway i kontakten i 2mdr nu, så det prøver jeg:) Plus at jeg har købt Felifriend som også skulle være godt...
Så nu må vi se hvad der sker når hun kommer hjem. Uanset hvad får de i hvert fald noget tid i hver sin ende af huset med netdøren i mellem. Så kan jeg se hvordan de reagerer på hinanden...
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Men andy bliverr lukket i den anden ende af huset for en sikkerheds skyld når vi ikke er hjemme.
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 281
De blev pludselig MEGET uvenner da Sille fik killinger sidst. Og blev ekstremt aggresive overfor hinanden, og de tæskede løs på hinanden.
Så jeg kan ikke bare føre dem sammen igen, selvom jeg gerne vil... De er meget gale på hinanden, og har endda taget kampe igennem en netdør.
Derfor er jeg meget nervøs for om det overhovedet kan lykkedes. Heldigvis har min mor sagt idag, at kommer det ikke til at lykkedes, så skal vi ikke aflive Sally men køre hende over til dem. Så det er bare fantastisk at have den mulighed i baghånden, så jeg ikke behver tænke aflivning, som ellers har været i mine tanker...
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Mange hilsner
Mille
Kryds lige fingre for mig og mine katt