{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Kryds lige fingre for mig og mine katt {{forumTopicSubject}}

Ja, til de som husker mine 3 katte tøser som var blevet ekstremt uvenner.

Er i ikke søde at krydse fingre for mig? På fredag kommer Sally hjem. Hun har så boet hos mine forældre i 1,5 måned ca...

Det går fantastisk herhjemme med Sille og Bibi. De leger som aldrig før. sover ved siden af hinanden, og virker bare som to harmoniske katte nu.

Så på fredag henter vi Sally, og så skal vi stille og roligt forsøge at se om det kan lade sig gøre at få hende ført sammen med de andre 2 damer igen.

Jeg håber det så utrolig meget. Men samtidig tør jeg næsten ikke håbe for meget da jeg tydeligt husker hvor tossede de var. Og det vil næsten være alt for godt hvis det kan lade sig gøre.

Men jeg ønsker det så meget...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kryds lige fingre for mig og mine katt
  • #1   10. feb 2010 Jeg skal nok krydse finger Pia ;O) Håber det bedste for dig og sally *ss*

• #2   11. feb 2010 Du kan tro, jeg krydser fingre ... og tæerne med!

• #3   11. feb 2010 Jeg krydser selvfølgelig også både fingre og tæer!

• #4   11. feb 2010 Jeg krydser fingre og mine katte krydser poter smiley

• #7   11. feb 2010 Tak skal i allesammen have:)

Anita: Jeg har haft Feliway i kontakten i 2mdr nu, så det prøver jeg:) Plus at jeg har købt Felifriend som også skulle være godt...

Så nu må vi se hvad der sker når hun kommer hjem. Uanset hvad får de i hvert fald noget tid i hver sin ende af huset med netdøren i mellem. Så kan jeg se hvordan de reagerer på hinanden...

• #9   11. feb 2010 Vi fik tre killinger sidst i august måned 2009. Det er først nu for omkring en måned siden at vores gamle hanakt langt om længe er holdt op med at være sur og skælde dem ud. Nu vasker han dem alle. Så det kan godt tage lang tid. Men det lykkedes her langt om længe :o) Det er så lige den hittemis vi tog til os i september 2009, som han do ikke vasker endnu. Han kan godt finde på at rende efter den. Han var meget slem ved den første dag den kom til os, for der røg han desværre på den, så hittemissen lucky har siden været klar til at hvæse når andy kom for tæt på. De kan godt ligge i sengen sammen dog ikke putte sammen og forleden snusede de en del til hinaden og det så ud som om at andy lige skulle til at vaske lucky, men så gik andy. Ved ikke om de nogen sinde bliver perle venner, men det går nu egentlig ok.
    Men andy bliverr lukket i den anden ende af huset for en sikkerheds skyld når vi ikke er hjemme.

• #11   11. feb 2010 Kamilla: mht mine damer, så er det en lang og frustrerende historie der ligger bag. De er ikke "nye katte" Jeg har haft Sille og Sally fra killinger, og bibi har jeg selv avlet. Altså har de kendt hinanden i 3år, og Bibi i 1år.
    De blev pludselig MEGET uvenner da Sille fik killinger sidst. Og blev ekstremt aggresive overfor hinanden, og de tæskede løs på hinanden.

Så jeg kan ikke bare føre dem sammen igen, selvom jeg gerne vil... De er meget gale på hinanden, og har endda taget kampe igennem en netdør.

Derfor er jeg meget nervøs for om det overhovedet kan lykkedes. Heldigvis har min mor sagt idag, at kommer det ikke til at lykkedes, så skal vi ikke aflive Sally men køre hende over til dem. Så det er bare fantastisk at have den mulighed i baghånden, så jeg ikke behver tænke aflivning, som ellers har været i mine tanker...

• #12   12. feb 2010 Nårh oky Pia sådan. Jamen håber det lykkedes, men ellers er det rigtig dejligt for dig du så har den anden mulighed hvis det er det ikke lykkdes. Jeg ønsker dig alt held og lykke med det. :o)

Mange hilsner
    Mille

Kommentér på:
Kryds lige fingre for mig og mine katt

Annonce