{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.445 visninger | Oprettet:

Hvor meget mad til killing?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en alm huskat på næsten 6 mdr, jeg synes han spiser ret meget... Skal jeg give ham hvad han kan spise eller? Tror godt han kan spise mere end det han får nu, han er på ingen måder tyk, men han er nu også ret aktiv. Han er heller ikke mager

Fodrer med royal canin baby kitten. (en lyserød en) Kan ikke huske hva mere den hedder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget mad til killing??
  • #1   8. feb 2010 Ja, bare lad ham spise alt det han kan smiley Både killinger og voksne katte bør have adgang til mad døgnet rundt.

• #2   8. feb 2010 Jeg har prøvet at fylde skålen, han spiser det hele på én gang... Ved ikke om det er fordi der også er 2 hunde, men de kommer ikke ind til kattens mad..

• #3   8. feb 2010 Det er fordi du deler maden ud på flere gange om dagen. Så bliver katten grådig og æder det hele på en gang. Det er bedre med mad hele døgnet, så foræder de sig ikke.

• #4   8. feb 2010 Ok, så må jeg bare fylde skålen... Der står bare på posen der ca er til 80 dage og det holder den i hvert fald ikke... Men så længe han ikke er for tyk og ikke har orm, så går det jo nok

• #6   8. feb 2010 mine har og har altid fået, fra prinsesse kunne spise selv har hende og hendes mor haft skålet fyldt op med mad så de bare kan gå og spise, så snart dne er tom fylder jeg mere i...

de fleste katte burde selv kunne regulere det.

og jeg har også hørt at hvis man deler maden op så kan katten ikke selv styre sig

• #7   8. feb 2010 Ulla P

Maden står så hundene ikke kan komme derind. Tænkte bare at katten måske var "bange" for at de ville spise det fra den og derfor spiste det hele...

Kommentér på:
Hvor meget mad til killing??

Annonce