{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Hjælp til sammensætning, 2 hankatte... {{forumTopicSubject}}

Jeg er i den lykkelige situation at jeg har fundet en legekammerat til Magnus, vores kastrerede hankat på 7 mdr, men han virker dog slet ikke så taknemmelig som jeg havde forestillet mig smiley

Samson kom i lørdags og de to knurrer og hvæser af hinanden, har kun haft ganske få rigtige kampe, men undgår helst hinanden.
Nedstirrer hinanden og sir lyde ved synet af den anden.

Hvad er normalt i den proces, da jeg ingen erfaring har i at sætte to katte sammen, men læst en del og snakket med folk, ville bare høre jeres råd herinde fra, da jeg ved I oz har jeres erfaringer smiley

De har 2 af alting, to toiletter, to vandskåle, to madskåle, 2 senge og en masse fællles legetøj.

OBS, de er begge to kastrerede.

Nogen gode råd eller kommentarer???

PFT.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til sammensætning, 2 hankatte...
  • #1   8. feb 2010 Okay, tak, her er det dog ikke muligt at holde dem adskilt desværre da vi ikke har så mange døre. Derfor går de blandt hinanden, og det er ikke altid lykken, dfen nye er den støreste, men den "gamle" som er mindst finder sig heller ikke i noget så der er magtkampe.

    Hvor længe vil det mon stå på? Har læst alt fra et par døgn til uger....


  • #3   8. feb 2010 jeg har været heldig med mine katte da der kom en lille ny mis var det kun en times tid de knurrede og hvæste men efter det gør de det kun når min lille mis er for påtrængende eller jagter dem rundt i huset.....

    meen hun sov sammen med os de første par uger om natten så de var kun sammen når vi var der........ men det er jo forskelligt fra kat til kat hvor lang tid de skal bruge inden de acceptere der osse skal være plads til en anden og andre vænner sig aldrig til det..........

    men gør som de andre råder til evt når de er i samme rum så sæt en transport kasse den altid kan "gemme" sig i


  • #4   8. feb 2010 Lotte: Mange tak skal du ha, Den nye er størst, ja, men ikke meget mere ældre end et par mdr end den "lille". Han er bare stor af sig og den anden lille, smil.
    Men de er begge fra sommeren 2009.

    Ulla P: Tak for linket, forstår din point.
    Var nu mere intersseret i at høre om folks erfaringer med dette, men alt er naturligvis velkommen så længe det er brugbart smiley


  • #5   8. feb 2010 Fiskoo7: Lyder til at du var helidg der, det er da dejligt. De har hele lejligheden at være i, den er omkring 100 kvm med masser af gemmesteder, kroge, senge, osv. Og når de ligger og sover, går det fint. De ser ikke hinanden og man mærker dem ikke. Men ellers virker de begge lige stærke til at de begge to vil have ret, smil.

Kommentér på:
Hjælp til sammensætning, 2 hankatte...

Annonce