{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Efter Neutralisering??? {{forumTopicSubject}}

hej alle, er forholdsvis ny "kattemor" og min lille mis er lige blevet steraliseret idag, jeg har ikke fået nogen krave med med fik de gode idéer her inde fra om at klippe en sok eller lign og give hende på, men det gør simpelthen for ondt på hende og har opgivet. hun bider rigtig hårdt ud i stingene, Hvad gør jeg?? Tør slet ikke gå fra hende imorgen heller.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter Neutralisering???
  • #1   2. feb 2010 Ring til dyrlægen, det ville jeg gøre, når hun bider så meget i det, og hvis det gør lidt ondt..

• #2   2. feb 2010 Mon sokken er for stram? Min kærestes str. 43, vil jeg ikke kunne presse ned over min hunkat, uden at hun ikke ville kunne bevæge sig...
    Jeg klippede selv en tshirt op, og syede den sammen til en pølse, som passede til den størrelse katten engang har. Klippede to længeder huller til bagpoterne, og to mindre til forpoterne....

En skærm koster ikke noget ekstra, og burde ALTID udleveres til neutraliserede dyr, da man ikke ved hvordan de reagerer senere, og det kan blive en lang nat, hvis de ikke vil lade det være.. Samt det jo er katastrofalt, hvis de får åbnet ind til såret..

Hvor bor du ?

• #3   2. feb 2010 Det gør de ofte fordi de har ondt. Så måske du skulle tale med en dyrlæge om mere smertestildende.

• #4   2. feb 2010 Har du ikke fået modellen en gang tildligere idag?

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9807

Almindelige sokker er ikke fleksible nok - de er ubeagelige

Katten bør være smertestillet på klinikken - og du burde ha' fået smerstestillende med hjem til tre til fire dage - gives fra dagen efter.
    Der må ikke smertebehandles længere tid

• #5   3. feb 2010 Jeg havde præcis samme problem med min hunkat, da hun var blevet steriliseret. Din hunkat SKAL have noget rundt som krave, ellers sker der i værste fald, at hun river såret op. Dette skete for os. Har du overhovedet ikke fået en rigtig krave med?? Syntes jeg er underligt, da katten ofte har en på når man henter den... Ellers skal du anskaffe en imorgen...

Kommentér på:
Efter Neutralisering???

Annonce