{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Nervøs for neutralisering {{forumTopicSubject}}

Så ligger Asti under kniven for at blive neutraliseret . Det er godt hun ikk skal være der så længe , for jeg er da ved at gå helt i spåner over ikke at ha hende hjemme !
Køreturen til dyrehospitalet gik fint , men da vi så kom ind på klinikken stod der en kæmpe hund og gøede , så var det sørme ikke lige sagen længere !
glæder mig til at få hende hjem igen kl. 14 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs for neutralisering
  • #1   25. jan 2010 Krydser fingre for Asti.

Har selv to 14 ugern hankillinger under kniven idag - og deres mor bliver også fikset.
    Jeg henter dem på vej hjem fra arbejde. Jeg har prøvet det så tit - så jeg har is i maven:-)

• #2   25. jan 2010 Hehe , ja det er første gang jeg har min egen kat , så det er første gang ! Sys det er hårdt , har tænkt på den stakkel lige siden jeg lagde mig til at sove i går smiley hehe . Man elsker jo dyret , og selvom det er det bedste er det lidt svært at tænke på fordi jeg selv ved hvordan det er og vågne fra narkose og bare har av !!

• #3   25. jan 2010 Håber det er gået godt med din lille mis...

EJg kan fortælle at jeg lige har fået mine 3 piger steriliseret. Det er også første gang jeg har prøvet det, så var også nervøs. Men da de kom hjem kunne man slet ikke mærke noget på dem. De var lige lidt omtågede den første aften, men så var der heller ikke mere.

De virkede slet ikke til at have ondt eller lignende...

mvh Pia

• #4   26. jan 2010 Dagen i dag , dag 2 , er Asti helt på benene og leger med sin mus igen smiley fatter ikk det ikk gør ondt , men men , Eigil S : Jeg sys så at såret Asti har er større end jeg havde regnet med

• #5   26. jan 2010 Har du ikke fået smertestillende med hjem til hende?

Min hunkat har nas (er på smertestillende) - dyrlægen har været inde og "grave" noget væk som vi troede var navlebrok men ikke var det - noget med en udtynding af hinden.

Kommentér på:
Nervøs for neutralisering

Annonce