{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Jer der både har hund og kat {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg har en hun kat på snart to år. For godt 3 måneder siden blev hun ene kat, da hendes bror døde. Mig og min kæreste har længe ville have en hund, men er self. bange for hvordan vores hun kat vil reagere på, at der pludselig skal bo en hund her. Så skriver fordi jeg vil hører om nogle af jeres erfaringer, når man skal have en hund til at blive en del af familien, når man i forvejen har en kat.

Mvh Brina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer der både har hund og kat
  • #1   20. jan 2010 Min søster har både hund og kat og det går glimrende, de leger sammen osv. Jeg ville ikke være nervøs ved, at anskaffe mig en hund hvis jeg var jer. Er ret overbevidst om at katten nok skal sætte hunden på plads, hvis der blir noget.

• #2   20. jan 2010 vi har 4 hunde og 9 katte her og det går rigtig godt
    kattene sys at hundene er nogle lækre varmepuder griner

• #3   20. jan 2010 Jeg har flere af begge dele, og det går superfint, jeg havde kattene først, hvilket jeg tror er en stor fordel, og det går faktisk fint det meste af tiden, når hundene bliver for frække, så skal kattene nok sige fra, de har jo nogle gode "våben" indbygget i poterne smiley

• #4   20. jan 2010 Vi har to katte og en hund. Da vi fik den første kat havde vi ikke fået hunden endnu, den fik vi da katten var ca. et år. De første par dage var vores lille hundehvalp helt vild for at lege med katten men hun fandt hurtigt ud af at katten har søm i poterne. Nu er de meget glade for hinanden og sover gerne sammen foran brændeovnen.

Kommentér på:
Jer der både har hund og kat

Annonce