497 visninger
|
Oprettet:
Nogen der har et godt råd??? {{forumTopicSubject}}
Min Ally er i løbe tid, og hun "larmer" meget og hun er selv meget påvirket af det.. Jeg synes det er helt synd for hende.. Er der noget jeg kan gøre for hende? Jeg ved naturligvis godt at det bedste r at få hende stereliseret, men det har jeg ikke råd til lige nu her til jul.. Men regner med at få det gjort i slutningen af januar.. Ville I ikke syntes det ville være en go' ide at give hende p-piller ind til da?
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
Tak for dit råd May-Britt..
Andre der har en mening?
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
for at du kan få et recept på p-piller skal du ud til dyrlægen med katten, og så får du først et recept.. det er hvad min dyrlæge vil have.. men har haft recept til laura og emma men har aldrig brugt dem, fik at vide p-piller kan gi katten knuder osv. vil jeg ikke byde laura.. :S så kan jeg godt overleve med pivet og numsen i vejret.. men hun skal sterilliseres og lucas skal kastereres efter jul.. ;).. men forhør ligesom may-britt siger, om du kan få en afdragsordning ho dyrlægen..
nov 2005
Jeg ved også godt at de kan få knuder af p-piller men tror i det kommer så hurtig? Jeg skal alligevel til dyrlægen i morgen så må jeg lige snakke med ham on
m det.. Jeg vi da BESTEMT heller ikke byde Ally at hun skal ha' knuder..
nov 2005
Nogen der har et godt råd???