1.816 visninger
|
Oprettet:
Sterilisation af kat {{forumTopicSubject}}
Hej derude!
Min kæreste og jeg har i dag hentet en skøn lille "uldtot"..
Det er en hunkilling, og vi vil gerne have hende steriliseret. Så vidt jeg kan forstå, kan man flere steder få en "pakke", som er inkl. sterilisation, vaccine og øremærkning, og det ville være rigtig fint..
Dog kender jeg faktisk ingen dyrlæger i Århus!
Så hvis du kender til et godt sted, i nærheden af Århus, så vil jeg da meget gerne høre..
Bestemt også gerne lidt om priserne..
På forhånd tak for hjælpen!
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Har selv fået neutraliseret en del katte hos dem - også killinger - og altid uden problemer
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg er godt tilfreds med Østergaards Dyreklinik i Tranbjerg. De er ikke med i det pris-kartel, som de fleste Århusdyrlæger er, så prsien er rimelig. Jeg ville trygt overlade neutralisation til dem, da de, alene for dyreinternatet, neutraliserer flere hundrede katte hvert år.
Mener der står priser på hjemmesiden.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
Det er dejligt at få nogle anbefalinger fra andre, istedet for bare at ringe og høre om pris. Det vigtigste er jo, at det bliver gjort ordentligt og sikkert..
Det er også rigtig dejligt at få advarslen om ham Breth - ham vil jeg ihvertfald ikke gå til..
Jeg vil da lige undersøge nærmere omkring Østergaards..
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 45
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Så de er IKKE ligefrem billige ;o)
http://www.tv2oj.dk/vis_nyhed.asp?AjrDcmntId=16109
Jeg kan VARMT anbefale Østergårds dyreklinik i Tranbjerg. De er gode og opdaterede mennesker, der tænker på dyrene mere end pengene (Hvilket ikke er den oplevelse jeg har haft hos Skejby dyreklinik i de 5-6 år jeg har været der).
Sterilisation af kat