{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.816 visninger | Oprettet:

Sterilisation af kat {{forumTopicSubject}}

Hej derude!
Min kæreste og jeg har i dag hentet en skøn lille "uldtot"..
Det er en hunkilling, og vi vil gerne have hende steriliseret. Så vidt jeg kan forstå, kan man flere steder få en "pakke", som er inkl. sterilisation, vaccine og øremærkning, og det ville være rigtig fint..
Dog kender jeg faktisk ingen dyrlæger i Århus!
Så hvis du kender til et godt sted, i nærheden af Århus, så vil jeg da meget gerne høre..
Bestemt også gerne lidt om priserne.. smiley

På forhånd tak for hjælpen! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisation af kat
  • #1   2. jan 2010 Da jeg boede i Århus (i 7 år) brugte jeg Abild Dyreklinik i Brabrand og kan varmt anbefale dem smiley De bruges af mange opdrættere, da de er dyrlæger, som formår at holde sig opdaterede på området. De er ikke billige, men de ved til gengæld, hvad de laver, når de behandler katte og det tæller en del i min verden.

Har selv fået neutraliseret en del katte hos dem - også killinger - og altid uden problemer smiley

• #2   2. jan 2010 Der er mange udmærkede dyrlæger i Århus-området, men desværre også nogle mindre gode, og én rigtig slem en i Risskov, som man for Guds skyld bør undgå!!! (googl selv Doktor Dyredød).

Jeg er godt tilfreds med Østergaards Dyreklinik i Tranbjerg. De er ikke med i det pris-kartel, som de fleste Århusdyrlæger er, så prsien er rimelig. Jeg ville trygt overlade neutralisation til dem, da de, alene for dyreinternatet, neutraliserer flere hundrede katte hvert år.
    Mener der står priser på hjemmesiden.

• #3   2. jan 2010 Jeg bliver glad, hver gang en advarsel når ud smiley og jeg bliver endnu gladere den dag, hvor alle hans klinikker er lukket og slukket - må den dag komme snart!

• #5   3. jan 2010 Du kan gå på krak eller finde en telefon bog, og så sætte sig til at ringe rundt og hører hvad de forskellige tager for det smiley

• #6   3. jan 2010 Tusinde tak for jeres svar!
    Det er dejligt at få nogle anbefalinger fra andre, istedet for bare at ringe og høre om pris. Det vigtigste er jo, at det bliver gjort ordentligt og sikkert.. smiley
    Det er også rigtig dejligt at få advarslen om ham Breth - ham vil jeg ihvertfald ikke gå til..
    Jeg vil da lige undersøge nærmere omkring Østergaards.. smiley

• #7   3. jan 2010 Skejby Dyreklinik kan jeg varmt anbefale!

• #8   4. jan 2010 Skejby dyreklinik er ok. Jeg havde dem selv tidligere. De er dog med i det priskartel i Århus. Det er 7 dyrlæger der er anklaget af bagmandspolitiet. De syv dyrlægeklinikker er Århus Dyrehospital, Højbjerg Dyreklinik, Nordre Dyrehospital, Åbyhøj Dyreklinik, Abild Dyreklinik, Skejby Dyreklinik og Tilst Dyrehospital.
    Så de er IKKE ligefrem billige ;o)
    http://www.tv2oj.dk/vis_nyhed.asp?AjrDcmntId=16109

Jeg kan VARMT anbefale Østergårds dyreklinik i Tranbjerg. De er gode og opdaterede mennesker, der tænker på dyrene mere end pengene (Hvilket ikke er den oplevelse jeg har haft hos Skejby dyreklinik i de 5-6 år jeg har været der).

Kommentér på:
Sterilisation af kat

Annonce