959 visninger
|
Oprettet:
Neutraliseret kat "med killinger" {{forumTopicSubject}}
Vidste ikke hvad jeg lige skulle skrive i overskriften :o)
Min store pige har været neutraliseret i et godt stykke tid nu, men nu er hun begyndt at være total killingesyg, hun går og finder små nissefiguere som så er hendes "killinger" det er mest om natten og om aftenen, hun ligger dem så til at putte enten hos hende eller i vores tøj, indne hun sover videre.
men er der noget man kan gøre for det går væk? :o)
syntes det virker lidt synd for hende
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
bine elskede at have killinger så ved ik om hun måske savner det, men altså sådan må det jo så være.
det er kun i perioder hun gør det.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
En dag forsvandt der en pakke kød, kunne ikke finde den så jeg troede jeg havde glemt at tage en ud af fryseren,
Et par dage senere begyndte der at lugte i soveværelset, under sengen i det ene hjørne fandt jeg kødet(delvis spist) 1 bh, 2 par trusser, hundens tæppe som jeg havde ledt efter, et par karklude.
God fangst den dag, så når jeg ikke kan finde noget, kigger jeg i hans gemmested
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 104
Det er noget i hjernen der aktiverer de følelser....på samme tid som de normalt ville kommer i løbetid i .
he he som sagt bare noget jeg har hørt:o)
okt 2006
må bare se om det går over, det gør ik mig spor, men fik lidt ondt af hende
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Bliver hun ved med at gøre det - så skriv ned på kalenderen for at finde et mønster.
Sæt hende på p-piller - stopper det i den periode og kommer igen når hun ikke får pillerne - så ahr du svaret
okt 2006
det er kun om aftenen når hun gør det, det er aldrig midt på dagen osv.
Neutraliseret kat "med killinger"