{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte transport
  • Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #1   18. dec 2009 Hej nej desværre, men jeg har en gang fået en til at tage en killing mere med til en anden på sjælland.. måske du kender nogle der skal den vej?

• #2   18. dec 2009 Desværre ikke... Øv. og hun bor helt oppe ved hjørring. Der er sørme en bid vej!!

• #3   18. dec 2009 hvis du kender nogen der skal fra sjælland til jylland kan du spørge om de vil tage den med smiley

Eller hvis du tør, så spørge på et forum om der er nogle der skal den vej (Har selv prøvet det ved gnavere, hvor det er folk jeg har skrevet med i flere år på nettet der har taget dem med)

Uanset hvad, hvis det ikke er en fertil han (Da jeg har en fertil hun som ikek skal have killinger før november tidligst ;)) kan den godt overnatte her i Fredericia hvis transporten ikke kan passe helt sammen.. Jeg har mulighed for at lukke den væk fra mine 2 hvis det er. Dog skal der så følge tørfoder med, da mine 2 bliver barfet smiley

• #4   18. dec 2009 Tanja: Det er sødt af dig. Jeg har lige opslået det på min facebook om nogen skulle den vej... Måske jeg skulle prøve herinde også. Tak

• #5   18. dec 2009 Hejsa,
    hvornår skulle det være? jeg har engang leget kattetaxa fra Jylland til sjælland, superhyggeligt smiley Og skal vist til det jyske igen i januar, starten af januar smiley

Kommentér på:
Katte transport

Annonce