{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Hunkat overfalder pludselig anden kat? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hunkat på 3 år. Normalt er hun en dejlig og stille kat, men for nogle måneder siden fik hun lige pludselig et flip og hoppede på vores ellers store hankat. Hendes øjne var helt sorte og hun var så vild ved ham at han tisse hele gulvet til. Så har der ikke være noget i flere månder, men igen her til morgen skete det samme. Jeg måtte nærmest rive hende af ham. (han lå stille og sov i døråbningen, da hun kom gående og hoppede på ham.

Er der nogle der har oplevet det samme? Og kan det evt. være en sygdom hun har??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunkat overfalder pludselig anden kat?
  • #1   16. dec 2009 er hun neutraliseret, har hun killinger og/eller er der sket noget nyt i jeres hjem?

• #2   16. dec 2009 Hun har altid været på p-piller og der er ikke sket noget nyt i vores hjem. Det er en af grundene til jeg ikke forstår at hun opfører sig, som hun gør.

• #3   16. dec 2009 Det kan godt være p-pillerne, det er ikke sundt i længden, få hende hellere sterilliseret

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #4   16. dec 2009 Som Tanja skriver, tror jeg det er p-pillerne der gør at hendes temperment pludselig tager overhånd. Nogle kan tåle dem andre kan ikke, det er lige som med os mennesker, nogle bliver hys og irreteret. Så en sterilitation ville nok hjælpe på problemet. Men få det gjort så hurtig som muligt, så der ikke bliver uvenskab for altid imellem dem eller de måske ikke mere vil kunne enes og synes det er så synd for den kat det går ud over. :-).

• #5   17. dec 2009 Hver eneste gang de ser hinanden, væser der og han katten tisser af skræk. Jeg og min kæreste har derfor valgt at give hende væk til et vennepar (selvom det er en meget hård beslutning). Men på den måde, er vi sikre på at det ikke gentager sig.

Mange tak for svarene på mit spørgsmål

Kommentér på:
Hunkat overfalder pludselig anden kat?

Annonce