EFTERLYSNING {{forumTopicSubject}}
Jeg er kommet ud for den lidt uheldige situation at min siameserkat er forsvundet...
Han har ca været væk et par mdr..
Det hele starter faktisk med at han var væk 6 mdr sidste år..
Jeg kan så med sikkerhed sige han har været inde (ellers ville han ikk være så tyk)
Men hører ham så en aften hvor jeg er ude at gå med mine hunde.. Jeg får ham hjem igen men efter nogen tid skriger han hele natten og vi lukker ham igen ud da han normalt ALDRIG stikker af..
Han forsvinder så igen... Men denne gang bliver vi så ringet op af Rødding dyrehospital, et par herfra Vejen hvor vi bor er kommet ind med ham.
De kommer hjem med ham og jeg giver dem en go flaske vin som tak..
Kvinden i det par har et brændene ønske om sådan en siameser men det har de ikke råd til..(den bemærkning hænger så lidt fast)
Han er vel hjemme og glad igen men snart har vi igen mareridtet om natten fordi han ikke må komme ud,og det er nu engang hans natur at komme lidt ud så vi prøver igen...
Han kommer fint hjem hver morgen sidder udenfor døren og venter troligt...
Men...
Så nu her for et par mdr siden kom han ikke tilbage...
Jeg ved det par der var med ham er flyttet og jeg frygter lidt de har taget ham med sig... Efter hendes bemærkning....
Her står jeg så uden min kat, og vil nu be om jeres hjælp....
Cæzar er en meget reseveret kat. Han er kasereret og har et hak i det ene øre (efter en slåskamp)
Han har øremærke nr. BVO 004
Vi kommer fra Vejen i Sydjylland.
Skulle nogen se eller høre noget om nogen der pludseligt har fået en voksen siameser må i meget gere kontakte mig så jeg kan få ham hjem igen...
Er rigtig ked af han er væk for han er meget speciel og har en STOR betydning for mig..
Send mig en pm hvis i kan hjælpe mig..
På forhånd rigtig mange tak..
Hilsen Lis
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
feb 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 4
EFTERLYSNING