{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

voldsom overfor killingerne {{forumTopicSubject}}

Hej KG.

Jeg har et spørgsmål angående vores kat Mia. Hendes killinger er nu godt 8 uger gamle.
Sagen er den, at hun i den seneste tid har vist meget aggresiv adfærd overfor især den ene killing.

Mia kan ligge på gulvet, og når killingen går forbi hende griber hun ud efter den og begynder at bide den, helt umotiveret.
I starten er det ikke så hårdt, men når killingen så forsøger at slippe fri, bliver hun meget voldsom og bider den ofte i halsen indtil killingen skriger højlydt, Så slipper hun et kort øjeblik, hvorefter kilingen panisk forsøger at løbe væk, hvorefter hun jagter den,vælter den omkuld og bider den endnu hårdere end før. Hun bliver simpelthen ved med at angribe killingen selvom den tydeligvis er bange og forsøger at løbe væk fra hende.

Er dette blot hendes måde at opdrage dem på, eller bør man frygte at hun gør vitterlig skade på dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  voldsom overfor killingerne
  • #1   11. dec 2009 Hun opdrager killingenen, sådan opdrager ROttweiler også Madeleine, det ser voldsomt ud, men det er normalt

• #3   11. dec 2009 Jeg har også gået hen og stoppet det hver gang killingen har skreget.

Jeg undrer mig blot over hvordan det kan være opdragelse, når killingen ikke gør noget. Jeg kunne forstå det hvis den havde provokeret hende, eller bidt hende eller noget, men det er jo ikke tilfældet.

Kan det være fordi hun simpelthen er blevet træt af dem?

Kommentér på:
voldsom overfor killingerne

Annonce