{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Betty S
Betty S
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122

Hun er efter ham :-/ {{forumTopicSubject}}

Hej, min voksen pige på ca 2 år er direkte efter min store killing på ca. 20 uger. Hun løber efter ham og direkte slår ham. Han bukker sig fuldstændig sammen.

Min flok består af min voksen pige på 2 år, stor killing på 24 uger, stor killing på 20 uger og så hendes"egen killing"(hun er plejemor til) som er tilbage på 13 uger.

Er det "bare" opdragelse? hun har intil nu været som mor for dem alle.. men nu får den på 20 uger altså tæsk.. Ingen af de andre.

Hvad kan det skyldes? Hun har aldrig været sådan før.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun er efter ham :-/
  • Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#1   6. dec 2009 Hmm men llige den samme killing har været som hendes egen. Den har lagt og diet hos hende sammen med "den lille" - og gør det stadig.. Jeg har aldrig haft killinger før, og har ikke set opdragelsesmetoderne... men har hørt det kan se voldsomt ud? fordi de er altså frække! smiley men holder selvfølgelig øje med dem

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#2   6. dec 2009 Jamen ja hun tror at han er hendes.. da min pige mistede sine 3 killinger som var dødfødte tog hun de to til sig, så ja Balou på ca 20 uger har været som hendes egen... og så den bette moderløse, som hun har været amme for.

Kommentér på:
Hun er efter ham :-/

Annonce