{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.431 visninger | Oprettet:

hvor stor bliver min kat? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som ved hvordan man udrenger hvor stor ens kat bliver sadan ca. når den bliver voksen.

Det ham på billedet jeg taler om, han er 5 mdr. nu og vejer allerede 3.4 kg. er af racen British shorthair. er lige blevet kastreret.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor stor bliver min kat?
  • #1   5. dec 2009 Hvis du kigger på forældrene vil det kunne give dig et godt bud på hvor stor den bliver

• #3   5. dec 2009 Har den stamtavle din kat?

• #4   5. dec 2009 Nej der er ikke stamtavle til ham, han er desværre en som skulle aflives, da hans mor pludseligt døde da han var lille, jeg fik ham fordi nogen vidste at de som havde ham vile have det gjort. Det kunne jeg ikke acceptere, så derfor tog jeg ham da min maine coon desværre lige var blevet kørt ned og død, savnede en mis meget og så var det jo lige i øjet. Det var først bagefter jeg fik at vide han skulle være af racen British shorthair.

det var jo et hel at jeg kunne få ham og vi begge kunne komme ud af en knibe, sam få det godt igen.

Meget glad for ham, han er dog bare en lille skurk men det gårjo af ham når han bliver større.

Meb hensyn til hans forældre må jeg sige det ved jeg ikke, havde ikke noget il overs for hans ejere fra før. Hentede min mis og så var det det.

Ja vi må se hvor stor han bliver, nu har han ialfald fået et godt hjem og kærligt hjem for fremtiden.

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #6   6. dec 2009 Hejsa tja han kunne godt være halv brite.... men nej vil give felis ret, det er ikke en brite. Tror da at han bliver en stor flot hankat smiley og flot farve! smiley

• #7   6. dec 2009 Sonja - som felis siger så ligner det ikke en british shorthair, det var også derfor jeg lige spurgte ind til stamtavlen smiley

Huskatte findes i mange forskellige størrelser, så det er lidt svært at vurdere hvor stor den bliver smiley

Er der desværre nogen der siger deres huskatte er en racekat, for at få den til at lyde finere, men personligt syntes jeg en huskat er mindst lige så fin som en racekat smiley

Jeg har både en huskat og en Europé (som også er en race mange siger deres huskatte er)

• #8   7. dec 2009 Ja det nu lige meget hvad han er, sød og dejlig og min, det hvad han er og glæder mig over ham hver dag siden jeg fik ham. tak for alle kommentarer. knus

Kommentér på:
hvor stor bliver min kat?

Annonce