8.431 visninger
|
Oprettet:
hvor stor bliver min kat? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen som ved hvordan man udrenger hvor stor ens kat bliver sadan ca. når den bliver voksen.
Det ham på billedet jeg taler om, han er 5 mdr. nu og vejer allerede 3.4 kg. er af racen British shorthair. er lige blevet kastreret.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
maj 2007
dec 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 5
det var jo et hel at jeg kunne få ham og vi begge kunne komme ud af en knibe, sam få det godt igen.
Meget glad for ham, han er dog bare en lille skurk men det gårjo af ham når han bliver større.
Meb hensyn til hans forældre må jeg sige det ved jeg ikke, havde ikke noget il overs for hans ejere fra før. Hentede min mis og så var det det.
Ja vi må se hvor stor han bliver, nu har han ialfald fået et godt hjem og kærligt hjem for fremtiden.
sep 2009
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
maj 2007
Huskatte findes i mange forskellige størrelser, så det er lidt svært at vurdere hvor stor den bliver
Er der desværre nogen der siger deres huskatte er en racekat, for at få den til at lyde finere, men personligt syntes jeg en huskat er mindst lige så fin som en racekat
Jeg har både en huskat og en Europé (som også er en race mange siger deres huskatte er)
dec 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 5
hvor stor bliver min kat?