{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

min hundebror Peanut {{forumTopicSubject}}

jeg hedder Buller og jeg har en mega træls bror som hedder Peanut...
ja han er hund.... er der noget mere belastende end hundebrødre. lige som man ligger og sover dejligt og drømmer om verdensherredømme, så kommer dette møjdyr og vil lege... nogen gange ved jeg slet ikke hvorfor min "mor og far" har valgt at købe en hund... ved de slet ikke at vi katte er meget skønnere. og så er vi jo også en del klogere. tænk sig. Peanut er så dum at at hvis mor siger SIT så gør han det... der er bestemt ikke nogen der skal bestemme over mig. jeg er min egen...
nå... men skulle bare ud med det...
man kan jo sige hans undskyldning er at han er hund... stakkels dyr...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hundebror Peanut
  • #2   30. nov 2009 Jeg kan kun anbefale en hund, for så er en der én, at skyde skylden på når man laver ballade. Og når man har været ude og kommer kold og våd ind, så findes der en stor dejlig seng, men den største lodne varmedunk i, som man bare kan putte sig ind til. Jeg kan altså godt lide at få vasket ører og så nuser han mig på maven, når jeg beder ham om det. Jeg syntes faktisk, at det var pænt af mine forældre at købe en hund til mig. Nu har jeg altid en legekammerat derhjemme - og hvis der er nogle der mobber mig, så pudser jeg bare hunden på dem. :o)

• #3   30. nov 2009 MIE...
    selvfølgelig. det havde jeg ikke tænkt på.... en skyldtager...så kan disse hunde altså godt bruges til noget....
    må da også indrømme at nogle gange er det hyggeligt. bare ikke når jeg vil sove og han vil lege... men han er heller ikke så gammel endnu.....

• #4   30. nov 2009 Hehe! Vores mis kunne heller ikke ligge i fred, da vi fik hunden. Så nu står hans seng på spisebordet i stuen, så har han da i det mindste et sted hvor han kan være i fred. :o)
    Men nu hvor hunden er blevet ældre kan de sagtens ligge og putte sammen, og det ser så sødt ud. smiley

• #5   1. dec 2009 Sødt...

Kommentér på:
min hundebror Peanut

Annonce