1.349 visninger
|
Oprettet:
Hvilke foder bruger i, og hvorfor? {{forumTopicSubject}}
Hvilke foder bruger i, og hvorfor?
Jeg er på jagt efter nyt foder til mine katte. Men ved ikke hvilke det skal være.
Mine katte er både ude og indekatte. Dog er de ikke meget ude nu når vejret er dårligt. De er begge kastreret og 1½ år.
I må gerne skrive hvorfor i har valgt den slags foder som i bruger.
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
har brugtRoyal Canin i flere år, men mine ungkatte tog ikk rigtigt på og de åd en masse og masser i bakkerne.
Efter vi har skiftet har ungkattene taget det på de skulle og mindre i bakkerne..... HURRAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
De får også Perfect Fit som supplement, et af de få andre slags foder de vil spise...
Jeg har prøvet stort set alle andre mærker, men de er meget kræsne, så her er det RC - de trives også rigtig godt på det og er glade og sunde katte
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 25 Svar: 40
Den største af dem er mest aktiv.
De er vant til og have deres mad til og stå hele dagen.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 45
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 25 Svar: 40
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 281
mine katte får lige pt C/D fra hills, jeg mener det er foder mod urinvejsproblemer?? Dyrlægen anbefalede mig det da Sally var lige til den tynde side og det åbenbart skulle være godt. Og jeg skal love for hun er blevet pæn. Hun er rigtig flot ligenu! Hun har ellers altid været en ranglet kat, men efter vi har skiftet til det er hun blevet fin.
Før fik de Royal Canins Maine coon foder. Jeg synes det virkede til at de synes det foder var lidt mere lækkert. At de var lidt mere grådige når jeg kom med foder dengang, men ved ikke om det bare er mig...
Jeg har kun haft skiftet mellem Royal canin og Hills så kan ikke udtale mig om andre produkter...
mvh Pia
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Hvor på min store kat får Eukanuba Restricted Calories, fordi min kat er blevet for tyk af naboens leverpestejsmadder, og den foder er er ikke så mange kalorier i, og den har en god mæthedsfornemmelse...
Jeg går meget op i mine katte får noget godt at spise...
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
et skåne foder til sart mave/tarme.
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Nu er jeg skiftet til James Wellbeloved med and og ris.. Mine katte er raske igen heldigvis .. Så Hill's og RC kommer ikke inden for dørene her igen.
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Jeg har aldrig fodret med det - så det er hvad jeg har læst andre har oplevet
Hvilke foder bruger i, og hvorfor?