{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Tynd mave ved missemor, HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hejsa herinde..

Jeg går snart ud af mit gode skind... :0(
Min kære missemor har virkelig tynd mave i dag, hun havde lidt i sidste uge men det fik jeg nogenlunde i kontrol igen, men nu er det bare helt tynd og hun skider hele tiden....

Hun har jo hendes 6 killinger, og det er virkelig små bamser (blev tre uger i lørdags, men har altså en gennemsnit vægt på 405 gram allerede, så de tære virkelig meget på hende)

HJÆLPPPP HVAD SKAL JEG LIGE GØRE, KOM SÅ LIGE MED VIDUNDER MIDLET PIGER!! SYS JEG HAR GJORT ALT!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynd mave ved missemor, HJÆLP
  • #1   23. nov 2009 Hvad har du gjort ?

Hvis hun har noget infektion kan hun jo smitte de små !!

• #2   23. nov 2009 jeg ville nok få fat på dr dyr og høre hvad de syntes er bedst når der er killinger...

har du prøver med zoolac...

• #3   23. nov 2009 det er kommet i dag så voldsomt, så jeg tror bestemt ikke det er infektion.. Hun har fået kogte ris i sidste uge med fisk, det er hun ikke særlig vild efter.. Hun er noget kræsen.. Hun har fået surmælks produkt, ja jeg sys jeg har pøvet mange ting...
    Men nu har jeg bestemt at hun må prøve undvære hendes tørfoder til hendes mave er iorden, også få hun få det hun kan li´, så jeg må udforske forskellige ting, altså hvad jeg kan lokke i hende..

Men det var bare hvid der var nogle med vidunder kuren... :0)

• #4   23. nov 2009 hvis hun har haft tynd mave siden sidste uge, ville jeg tage hende til tjek hos dyrlægen

• #5   23. nov 2009 det har hun ikke, det skrev jeg også at jeg fik det på kontrol, altså selvfølgelig ikke fuldstændig "hårdt", men hun var kun henne 1 gang i kassen ca. om dagen og lave noget, så hendes mave var jo iorden!!!

• #6   23. nov 2009 Altså nu vil jeg lige se om det er bedre i morgen, hun har "kun" haft det i dag, og det kan de jo have, jeg vil altså ikke ringe til dyrlægen nu for hun har det fuldstændig fint og spiser og er glad osv..

• #7   23. nov 2009 synes helt klart du skulle prøve zoolac som fås på apoteket det virker rigtig godt og hvis det ikke sætter en stop for den tynde mave så skal du have hende til dr dyr

• #8   24. nov 2009 Til dyrlægen og bed om Diarsanyl - et middel ligesom Zoolac, men som lægger en beskyttende hinde på tarmvæggen og virker som en magnet på flere vira, bakterier og giftstoffer og fører det med ud i afføringen. Held og lykke.

Kommentér på:
Tynd mave ved missemor, HJÆLP

Annonce