{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

hjælp mig, please! {{forumTopicSubject}}

Min kære Morgan har i en periode på 3 mdr. været ude/ indekat som han selv ønsker.. Det går ikke rigtig længere da han mjaver helt ekstremt engang imellem enten inde eller ude og ikke ved hvad han vil,. og det irritere mig ikke mindst men også naboer/overboer..
Så jeg vil vænne ham til at være inde igen - hvis man da kan det??

nogen der har nogen gode råd?

Når han er udenfor er han kun lige udenfor døren. Han gider ikke gå en "tur" eller andet. han er bare der, men vil alligevel ikke ind, så ser ingen grund til han skal være ude. han trives helt klart bedst indendørs!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig, please!
  • #1   22. nov 2009 Fie, nu kan jeg ikke helt huske det, men fik du købt en kattelem til ham? For så kan det være du kan undgå piveriet smiley

Det kan være han ikke gider være så meget ude lige nu pga. vejret smiley

Hvis du ikke har en kattelem, vil du så have en til din fødselsdag smiley

• #2   23. nov 2009 Natacha F: som jeg skriver går han kun lige udenfor døren og sidder der.
    så det kan ikke være særlig fedt at komme ud som jeg ser det, når man bare sidder der og glor?

Mette S: Hehe, ja faktisk!!

• #3   23. nov 2009 Fie - som jeg skrev på msn, så har han afluret dig smiley Sæt ham på ignorer og lad være med at give efter smiley

• #4   23. nov 2009 Hvis han er fertil, må du finde dig i hans brægen - både ude og inde. Jeg har selv en af slagsen smiley

Desuden vil de fleste katte ud og ind, ud og ind MANGE gange i døgnet, for de skal nemlig kun ud og skridte territoriet af og så ind igen.
    Jeg ville ret hurtigt få anskaffet en kattelem.

• #6   23. nov 2009 Mega - han er ikke fertil smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #7   23. nov 2009 Jeg havde engang den dejligste hun huskat, som jeg skulle passe i 1/2 års tid, det blev til at hun befandt sig så godt hos mig og blev her til hun blev gammel. smiley ... Nå men hun elskede at komme ud i haven, "den var ikke indhegnet" men så snart jeg lukkede have-døren, så ville hun ind, hun ville have den stående åbnet, så var hun tryg. Hun havde aldrig prøvet eller være nysgerrig for at ville uden for haven. det var bare så sødt, så snart døren skulle lukkes, så skyndte hun sig at komme ind. :-))
    Der er nogle katte der gerne vil ud, men kan åbentbart ikke lide døren bliver lukket. Det er nok trygheden at de ved de kan gå ind og ud, hvis...? , så hvis det er muligt så ville en kattelem være godt. smiley

• #8   23. nov 2009 Mette s- Ha´ha´, god video! Så sød den er! smiley

Sofie- Vores gamle hankat gjorde præcis det samme! så vi fik ordnet det sådan han bare kunne hoppe ind af et lille vindu i kælderen, så vil også sige en kattelem ville være en god løsning! smiley

• #10   23. nov 2009 Lisbeth R- Hehe, det samme har!
    INGEN døre inde i huset må være lukket! Det bliver de så nødtil når Min datter skal sove men det brokker Albert sig også over! Hehe...
    Det kan ski da heller ikke være rigtig man ikke må komme ind og hygge når hun skal sove!

• #12   23. nov 2009 Hehe, ja det er sød men det dur bare ikke når min datter kun er lige knap 8mdr, hehe...

• #14   23. nov 2009 Hehe, ja Albert og Emma kan føre en samtale, det lyder bare så sjovt!
    Og som du siger, Albert løber også hen til døren hvis Emma vågner og græder, så skynder han sige ind når den bliver åbnet og står og kikker på hende. smiley
    Syns også det er dejligt de kommer til at vokse op sammen!

Kommentér på:
hjælp mig, please!

Annonce