God dyrlæge i København? :) {{forumTopicSubject}}
Hej alle rare kattemennesker,
Min kæreste og jeg er flyttet fra Karlslunde til Amager (Kbh S), og har før haft dyrlæge i Tune, det synes vi ikke er helt holdbart, selvom vores gamle dyrlæge var rigtig dygtig og tog sig tid til vores "børn".. Grunden til vi gerne vil skifte er at vi ikke har bil, så hvis uheldet er ude med en af de små, så er der rimelig langt til Tune (hvis vi ikke kan få fat i mine forældre).
Vi har en lille ragdoll dreng, Romeo, som skal vaccineres snart (og senere kastereres), og en gammel huskat, Nala, som også skal vaccineres, samt en ilder, Zebra, som også trænger til et tjek
Så det skal helst være en dyrlæge der ved en masse om begge slags dyr Og giver så god tid..
Jeg er ikke meget for KVL/Landbrug Højskolen..
Jeg håber at få nogle gode råd omkring dyrlæge valg i KBH, er det helt umuligt, så må vi tage til Tune og besøge Steffen
Kh. June
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Der får både to og firbenede den absolut bedste behandling. Rigtig mange meget krævende opdrættere benytter dem. Klinikkens dyrlægers videnniveau er meget højt.
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Som Lis siger, så er de fantastisk kompetente, og giver sig tid til råd, og god service, samt man føler ens små pus er i trygge hænder hos dem.
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
Mvh
Sofie
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 35
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
God dyrlæge i København? :)