{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Killing vs. Kattebakken / 2... {{forumTopicSubject}}

Efter jeres hjælp sidst.. MANGE TAK. smiley Nu går det perfekt med at bruge de kattebakker rundt omkring.. Der er ingen uheld været siden..
Men nu er det store spørgsmål så, Hvordan får jeg den så til at bruge den almindelige vi har stående til den anden kat, så vi ikke skal have flere stående rundt omkring..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing vs. Kattebakken / 2...
  • #3   16. nov 2009 Jamen han bruger dem begge nu.. både den vi har normalt og den som vi har sat ekstra.

Tror i så jeg kan prøve at fjerne den ekstra helt fra den ?

• #5   16. nov 2009 Okay.. Jeg vil prøve at lade den stå lidt endnu så..
    Og fjerne den om noget tid.. smiley

• #6   16. nov 2009 Lad endelig være med at fjerne nr. 2 bakke. Du risikerer bare, problemet vender tilbage, for som sagt så foretrækker mange katte at have en bakke til hhv. stort og småt.

Vedr. killingebakkerne: Hav en killingebakke stående ved siden af den store og fjern så gradvis de små, men ikke på én gang.
    Vær også sikker på, at kanterne på den store ikke er så høje, at killinger har svært ved at komme op over.

• #7   16. nov 2009 Killingen har ingen problemer med at komme ind i den almindelige katte bakke vi har.. og den bruger den os hver anden gang. Vi har kun en til, udover den almindelige og den står i stuen.. Men den bruger lige så tit den almindelige..

Kommentér på:
Killing vs. Kattebakken / 2...

Annonce