{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

spædbørn og katte {{forumTopicSubject}}

Min eventuelle køber til diesel, et et sødt par der lige har fået en lille baby, de er lidt i tvivl om, om de kan have katten sammen med deres spædbarn, de tænker på at man høre historier om at katte har lagt sig på spædbørn og kvalt dem.. jeg har ikke selv børn, så jeg ved det ikke..

hva siger i ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spædbørn og katte
  • #1   12. nov 2009 Vi har altid haft huset fuldt af katte og vores datter har kun haft glæde af det, vi har aldrig oplevet problemer.

  • #2   12. nov 2009 jeg vil også sige at vores tvillinger på 14 måneder har været omkring vores katte altid og der har aldrig været problemer- dog sørger jeg for at misserne IKKE er i deres soveværelse til putte tid

  • #3   12. nov 2009 Jeg har to cooner, på 7 og 9 kg, som altid har gået rundt om min lille dreng på 16 måneder... også da han var nyfødt....
    Er de usikre på om katten/ ne vil ligge sig på barnet, så kan de sørge for, at have et insekt net over sengen/ barnevognen og når barnet ligger på gulvet eller noget, så skal de jo ikke efterlade barnet uden opsyn ( det gør man jo ikke, under alle omstændigheder)!!


  • #4   12. nov 2009 Ja, vi lukker også altid døren til børneværelset, når han sover! Det er en god ting at gøre, de første par år.

  • Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #5   12. nov 2009 Ih ja! Har to små børn og 4 katte smiley og hund smiley det fungerer perfekt smiley



  • #6   12. nov 2009 Som de andre siger, burde der ikke være de store problemer, så længe katten ikke kommer til barnet når det sover, da de kan finde på at lægge sig på babyen.

    Derudover har jeg kun haft problemer med en fertil hankat 1 gang. Den kunne ikke acceptere at der kom en baby i huset og strintede på alle babyens ting smiley


  • #7   12. nov 2009 fik en for lidt over 1år siden og døren er ikke lukket ind til hende når hun sover og der er ingen problemer.

    det eneste problem vi har haft var da Basse var fertil der tissede han i min store datters seng men efter han er blevet kastrreret har der ingen problemer været mine unger kan stort set gøre hvad de vil med de tog dejlige drenge vi har selv om Romeo først er kommet til senere og har været her i knap og knap 3 mdr skulle man tro han har været her hele livet.

    ville ikke være nervøs tror det er en gammel skrøne med at katte ligger sig og kvæler barnet jeg har ihvertifald aldrig oplevet det og både mine forældre har katte og jeg har haft andre katte uden problemer


  • #8   12. nov 2009 Okay det lyder godt, jeg vil vidersige det til køberene, de er så vilde med diesel og ville rigtig gerne have ham nemlig... smiley

  • #10   13. nov 2009 Hej Lotte.
    Der vil jeg desværre nok ikke give dig ret :o(
    Jeg tror ikke at et spædbarn kan vippe en stor
    kat væk fra ansigtet, men jeg hængte en senge himmel
    over min drenges seng, så katten ikke kunne
    ligge sig på dem om natten.
    Vh. Ann


  • #11   13. nov 2009 Jeg har ikke taget skade af at mine forældre hevde kat da jeg var spæd smiley men som de andre siger skal døren nok være lukket ind til børneværelset for en sikkerheds skyld..

  • #13   13. nov 2009 Ja, det er da set før desværre, at en kat har lagt sig ned til barnet i barnevognen, hvor barnet så blev kvalt :o(
    Og når det handler om små børn/ spædbørn, så skal man da tage sine forholdsregler!!! Der er en reel risiko!!

    Jeg tror s** ikke at min dreng på 16 måneder ville kunne skubbe mine to cooner væk, hvis de lagde sig i hovedet på ham! Mine cooner elsker, at ligge i ansigtet på folk. Og et spædbarn kan under ingen omstændigheder gøre modstand, hvis en kat vil ligge sig på det!


  • #14   13. nov 2009 Susanne S.
    Det er desværre lige sket igen i sverige
    at et 3 mdr baby er blevet kvalt af en
    kat :o( Forældrene havde lagt baby
    ud for at sove i barnevognen og en
    ude kat oppede op og lagde sig oven
    på den varme baby, som blev kvalt.


  • #15   13. nov 2009 Jeg har et spædbørn og 2 katte, og ingen af dem har lagt sig på katja med mindre jeg selv har lagt dem op på hendes mave, hvilket jeg kun har gjort ved den lille da den var mindre..

    De er ikke inde i hendes soveværelse når hun sover


  • #16   13. nov 2009 Katja sover ikke ude i barnevognen fordi vi har så mange gårdkatte, selv med fluenet ville jeg ikke gøre det..

    Nu er det så kattene der skal passe på at Katja ikke ligger sig på dem når hun triller smiley


  • #17   13. nov 2009 Jeg glemte at tilføje at ingen af kattene var vandt til babyer da hun kom til verden.. Rottweiler er fra en gård og Madeleine er fra et hjem uden børn smiley Det er faktisk Madeleien der har taget bedst imod babyen smiley

Kommentér på:
spædbørn og katte

Annonce