Nogle der mangler sin kat? {{forumTopicSubject}}
jeg har væet i USA fra d. 3 okt. til den 23 okt. i mellemtiden er der begyndt at komme en kat her. Den er grå og sort stribet, rimelig spinkel men fin stand ingen tegn på sygedomme ell. og det ligner MEGET en kasteret hankat. Vi er 99,99 % sikre på den har haft et sted at bo efter som den er i perfekt stand^^
Den kom hjem idag og gik på 3 ben så lige nu er den ved dyrelægen (de havde ikke tid med det samme så vi afleverede ham så du kunne kigge på ham så snart der var lidt tid) Vi bor på midt-fyn i en lille by - Gislev. Så den er på Ringedyrehospital.
Hvis nogle af jer mangler en kat der passer på beskrivelsen må i meget gerne skrive en privat besked til mig så kan i få mit nr.
Hilsen Julie(:
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 25 Svar: 167
www.dyrenesbeskyttelse.dk
Håber missen finder sine ejere
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 8 Svar: 45
Men uden held....
Tror det svære ikke den gør da den allerede kom her dagen før vi tog afsted og har hængst sedler ovs. op men ingen vil kendes ved den... Det skulle ikke undre mig hvis nogle bare har smidt ham af her et sted);
Dyrelægen ringede for en halv time siden og sagde at det højst sandsynligvis er et meget kraftig brud på knoglen men min mormor og morfar har heldigvis sagt de gerne vil betale Så vi krydser fingre bruddet sidder et dumt sted så de er ikke sikre på endnu om han kan reperas hvis ikke skal han aflives );
Men vi beholder ham til han er på toppen igen og fortsætter ''jagten'' på hans ejer hvis ikke vi finder dem for min mormor o morfar ham(:
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Det ville være en lykke hvis katten var chippet, for så kan dyrlægen finde ejerne.
Hold godt øje med efterlysningsopslag i lokalområdet. Og sæt selv opslag op med besked om, at I har afleveret katten hos dyrehospitalet.
Spørg jer for i nabolaget om nogen savner katten.
Der er også www.forsvundnedyr.dk
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 8 Svar: 45
Har sat opslag op rundt omkring(;
Nogle der mangler sin kat?