1.844 visninger
|
Oprettet:
ARGH!!! Min killing holder mig vågen.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa.. Jeg er ved at få en seriøs krise.. Jeg har fået den skønneste killing.. den er ca. 18 uger nu.. Den patter på mig.. Den holder mig vågen hele natten ved at sutte på mig.. Albuer, lår, knæ, knæhaser, mave, mine balder, ja over alt hvor dynen nu falder af når man sover.. Det er ved at blive et problem fordi at jeg så ikke får min nattesøvn
Hun er også begyndt at kravle ind under dynen nu
Lyden er irriterende, neglene gør ondt og jeg er ved at blive sindsyg.. har prøvet at købe kattemælk.. hjælper dog ikke
Nogen gode råd?
mvh Shila
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Mit bedste råd til dig, vil være at skaffe en killing mere, så har de hinanden, og det vil med garanti hjælpe.
Det er ikke dobbelt så meget arbejde ved to katte, kun dobbelt så meget glæde
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 13
nov 2007
Det er det samme de gør hos modermissen når de dier.
Jeg har prøvet det et par gange før, det jeg ville gøre, er bare at tage katten ind til sig, og put sammen med hende, så falder hun nok til ro, og lig armen omkring hende.
Du kan også lege rigtig rigtig meget med hende en halv times tid lige inden sengetid om aftnen, så skal hun nok sove igennem hehe...
Jeg har altid haft lidt legetøj ved siden af sengen, og når killingen så kommer og ikke kan sove mere, så vifter jeg lidt med noget legetøj og kaster det langpokker i vold hehe... så skal den nok holde sig beskæftiget lidt tid
nov 2007
Jeg ved godt at det går udover søvnen, og man er SMADRET, men hvad hvis ens lille barn grædende ind og har marreridt, ville i så bare smide ungen tilbage i seng, og låse døren fremover?
Desuden vil killingen nok bare stå og skrige og skrabe på døren, da den ikke er vant til at være alene, og nok bestemt heller ikke synes om det.
Så kan det godt være i synes jeg er latterlig, men det er faktisk det killingen viser, når den prøver at sutte. Den søger tryghed og erstatning for deres egen mor.
Det her var ikke ment som et surt opstød eller en irretesættelse til nogen, men MIN personlige holdning er, at jeg synes det er synd.
nov 2007
Selvfølgelig lader man børnene prøve at sove selv i deres eget værelse, men hvis dit barn kommer tudende ind til dig og fortæller at h*n har marreridt, sender du så bare ungen tilbage i seng med det samme?
Derfor jeg sammenlignede.
nov 2007
nov 2007
Tania: jeg har givet hende mit råd, du dit. Vi er ikke enige, det kan vi vel blive enige om? Mht lille barn, så jo, selvfølgelig, men jeg kan ikke se udfra det Shila skriver, at hun har et lille barn som hun er bekymret for?
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 13
Jamen jeg smider hende ihvertfald ikke ud af sengen.. det kan jeg ikke.. hun er jo min lille baby.. jeg fandt en løsning.. Jeg sover med lange underbukser og undetrøje nu og det hjælper.. så nu ligger hun bare pænt ved mit hoved og spinner og det er jo en fryd for øret at sove til
Så det er nok min midlertidige løsning... Tak for hjælpen
nov 2007
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
ARGH!!! Min killing holder mig vågen..