{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.844 visninger | Oprettet:

ARGH!!! Min killing holder mig vågen.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Jeg er ved at få en seriøs krise.. Jeg har fået den skønneste killing.. den er ca. 18 uger nu.. Den patter på mig.. Den holder mig vågen hele natten ved at sutte på mig.. Albuer, lår, knæ, knæhaser, mave, mine balder, ja over alt hvor dynen nu falder af når man sover.. Det er ved at blive et problem fordi at jeg så ikke får min nattesøvn smiley
Hun er også begyndt at kravle ind under dynen nu smiley
Lyden er irriterende, neglene gør ondt og jeg er ved at blive sindsyg.. har prøvet at købe kattemælk.. hjælper dog ikke smiley
Nogen gode råd?
mvh Shila

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH!!! Min killing holder mig vågen..
  • #1   27. okt 2009 hun søger opmærksomhed og tryghed. Har du ikke andre katte? For hun er jo helt alene. Katte sover ikke hele natten.

Mit bedste råd til dig, vil være at skaffe en killing mere, så har de hinanden, og det vil med garanti hjælpe.
    Det er ikke dobbelt så meget arbejde ved to katte, kun dobbelt så meget glæde smiley

• #2   27. okt 2009 Jamen er i fuld gang med at finde en killing mere... Det skal jo bare være den helt rigtige smiley Så der er intet at gøre i mellemtiden?

• #3   27. okt 2009 det at hun sutter hos dig, er tegn på at hun søger tryghed.
    Det er det samme de gør hos modermissen når de dier.

Jeg har prøvet det et par gange før, det jeg ville gøre, er bare at tage katten ind til sig, og put sammen med hende, så falder hun nok til ro, og lig armen omkring hende.

Du kan også lege rigtig rigtig meget med hende en halv times tid lige inden sengetid om aftnen, så skal hun nok sove igennem smiley hehe...

Jeg har altid haft lidt legetøj ved siden af sengen, og når killingen så kommer og ikke kan sove mere, så vifter jeg lidt med noget legetøj og kaster det langpokker i vold smiley hehe... så skal den nok holde sig beskæftiget lidt tid smiley

• #5   27. okt 2009 man kan selvfølgelig altid lukke killingen i et rum for sig selv, men helt ærlig? En lille killing som er ked og søger trøst og tryghed, den sender vi da bare ud, og lukker døren!
    Jeg ved godt at det går udover søvnen, og man er SMADRET, men hvad hvis ens lille barn grædende ind og har marreridt, ville i så bare smide ungen tilbage i seng, og låse døren fremover?

Desuden vil killingen nok bare stå og skrige og skrabe på døren, da den ikke er vant til at være alene, og nok bestemt heller ikke synes om det.

Så kan det godt være i synes jeg er latterlig, men det er faktisk det killingen viser, når den prøver at sutte. Den søger tryghed og erstatning for deres egen mor.

Det her var ikke ment som et surt opstød eller en irretesættelse til nogen, men MIN personlige holdning er, at jeg synes det er synd.

• #7   27. okt 2009 Tania jeg synes det er synd, at når den så direkte beder om omsorg og tryghed (kattens eget sprog ved at sutte i hende), så mener jeg ikke man bare sender den udenfor døren. (Heller ikke selvom man laver et puttehjørne).
    Selvfølgelig lader man børnene prøve at sove selv i deres eget værelse, men hvis dit barn kommer tudende ind til dig og fortæller at h*n har marreridt, sender du så bare ungen tilbage i seng med det samme?
    Derfor jeg sammenlignede.

• #8   27. okt 2009 Rikke S: Selvfølgelig ville i det, de skal bare vænne sig til det. Jeg har 5 nussehoveder liggende i min seng, to på hver side af min hovedpude og tre ned langs siden. De ved godt at når jeg sover, skal de lade mig være, og de kommer og går som det passer dem i løbet af hele natten.

• #9   27. okt 2009 Margrethe: Ja ikk?? smiley hehe.....

Tania: jeg har givet hende mit råd, du dit. Vi er ikke enige, det kan vi vel blive enige om? Mht lille barn, så jo, selvfølgelig, men jeg kan ikke se udfra det Shila skriver, at hun har et lille barn som hun er bekymret for?

• #10   28. okt 2009 Hehe... sikke en masse svar smiley
    Jamen jeg smider hende ihvertfald ikke ud af sengen.. det kan jeg ikke.. hun er jo min lille baby.. jeg fandt en løsning.. Jeg sover med lange underbukser og undetrøje nu og det hjælper.. så nu ligger hun bare pænt ved mit hoved og spinner og det er jo en fryd for øret at sove til smiley
    Så det er nok min midlertidige løsning... Tak for hjælpen smiley

• #11   28. okt 2009 godt du fandt en løsning Shila ;D hehe, det lyder som to fluer med et smæk smiley -både varme og ingen kløer i siden smiley

• #12   28. okt 2009 hvor gammel var den da den kom fra sin mor?

Kommentér på:
ARGH!!! Min killing holder mig vågen..

Annonce