Stemmer i udfordringerne ! {{forumTopicSubject}}
Jeg bringer det emne på banen for at folk tænker lidt mere over hvad de måske stemmer når de stemmer i udfordringerne...
Jeg har 13 udfordringer i gang nu, hvor nogle gå godt og andre knap så godt.. Men det er sådan set lige meget for har intet imod at tabe.. Har bare lagt mærke til at folk stemmer altid på killingerne i stedet for de lidt støre katte, som måske er flotter.. Kan godt se at killinger er søde, synes jeg også selv.. men når jeg stemmer, stemmer jeg ikke altid på killingerne men på dem jeg synes er flottest.. DEt kan sagtens være en stor flot kat jeg stemmer på i stedet for den lille nuttede killing.. For når så killingerne bliver store og kommer op mod en killing taber de måske selvom det er dem der er flottest og som vi måske et år for inden gav top karaktere men nu er røget ned i bunden...
Synes det er meget tanke vækkende men kan godt være det bare er mig !
Potedask til alle fra Mille og jeg
P.S. Jeg er lige glad med at tabe til en killing men synes da det er lidt sjovt.. Håber det sætter nogle tanker i gang hos jer...
jul 2005
Følger: 64 Følgere: 63 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 113
Og jeg stemmer bestemt heller ikke automatisk på killinger fordi de er killinger - tværtimod!
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 405
The CatwomNan
Fulgte det råd og skiftede billede igen.. Var ikke sikker på at det 3 billed var godt nok men hvis du synes det må det jo være godt nok... Men tak for rådet.. Og ja tror heller ikke alle kigger alle billederne... Men sådan er det jo..
Knus
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 405
Øhh ved ikke om der er en her inde der måske kan finde ud af det, jeg kan i hvert flad ikke.. Men lyder som en gode ide.. Og tak forkarakteren..
Brita<>kattemor
Ja kan godt huske at du skrev at hun skulle være en smule ældre for du ville udfordre hende og er også helt fint kan godt forstå dig...
Ved ikke om jeg er den eneste men forstå ikke det med fødselåret ? Kan du forklare !
Stemmer i udfordringerne !