{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger fundet i papkasse
  • #1   20. okt 2009 Hun har fået lavet tiden om til kl 14..

Så skynd jer nu..

• #2   20. okt 2009 De 2 små killinger har nu fået et nyt hjem..

• #3   20. okt 2009 Super dejligt, mange tak for din opdatering, har virklig tænkt meget på de 2 stakler; hvor er det dejligt der kommer en god løsning på dette.
    smiley
    Pia

• #4   20. okt 2009 Gid dyrlægen giver de sprøjter til Betinna B og ikke killingerne, Magen til kold, ufølsom og egoistisk kone skal man lede længe efter, hun giver jo reelt ikke de killinger en chance, Hvem kan nå at få noget op at stå på 10 - 15 min...????? havde hun ladet de killinger ligge i den kasse så havde de trods alt stadig en chance for at redde livet, så var de måske fundet af en anden med hjertet på rette sted *SS*

• #5   20. okt 2009 Hanne S.

Jeg kan mindes at have læst i et af indlæggene i emnet på Hundegalleri at det var fordi hun selv havde en kat, der havde fået mange behandlinger mod sygdom da den let blev syg..
    Så havde jeg altså også valgt at sætte min egen kat i første række...

Men skidt med det.. De små pus har et hjem nu.. Så ingen ko på isen : )

• #6   20. okt 2009 Hanne S ** havde hun ladet de killinger ligge i den kasse så havde de trods alt stadig en chance for at redde livet, så var de måske fundet af en anden med hjertet på rette sted **

"måske fundet" ... "en chance?" :S :S :S Tænk dig dog om menneske. Du kan da ikke i ramme alvor mene, at hun skulle have ladet de killinger stå der på vejen?!! Det var dog en uhyrlig tankegang! Samme tankegang, som dem der har sat killingerne ud smiley

• #7   20. okt 2009 Tinke D: HELT!!! enig

Kommentér på:
Killinger fundet i papkasse

Annonce