{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Ragdoll kendere/ejere {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har længe snakket om at få et lille nyt familiemedlem i form af en kat. Jeg har hjemme hos min far en hellig Birma bla. og hende har jeg været rigtig glad for, så jeg var egentlig enig med mig selv om at det skulle være denne race, men min kæreste blev forelsket i en Ragdoll, og efter at have læst om dem er jeg også blevet ret vild med denne race, lyder som en god kat at have i lejlighed grundet dens rolige temperament og at den gerne vil nusse og putte.

Nu er mit spørgsmål så om der er nogen af jer som kender nogle avlere af denne race. Vi skal gerne være sikre på at den er helt ren, da vi godt kunne tænke os måske at have et kuld killinger eller to på den, når vi engang flytter fra lejligheden når vi er færdige med vores uddannelse, og af samme grund skal den være med stamtavle. Så hvis i kender nogen, må i meget gerne skrive herinde med et link hvor man kan se kattene...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle sofabord 350 kr.
  • Ophængning af spisebords lampe 300 kr.
  • Gardin og lamper i beton vægge 2.000 kr.
  • loftlampe 714 kr.
  • Rengøring 800 kr.
  • Opsætning til en loftlampe 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ragdoll kendere/ejere
  • #2   17. okt 2009 Tak, vil da lige prøve at kigge i markedet.

Ville du ikke være sød at skrive en pm, med dem du ikke ville købe af, vil gerne vide hvem jeg skal holde mig fra, da jeg har hørt nogle forfærdelige historier rundt omkring...

Kommentér på:
Ragdoll kendere/ejere

Annonce