1.239 visninger
|
Oprettet:
Diafarm tørfoder? Kan det anbefales? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne høre om der er nogle der kan anbefale eller fraråde at bruge Diafarm tørfoder ??
jeg skal nemlig skifte tørfoder, da det virker til min kat ikke kan tåle det nuværende (royal canin)
Og nogen der ved om Diafarm er et kvalitetsprodukt?
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 126 Svar: 526
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Men vi råfoder også en stor del.
Jeg kan ikke sig hvordan vores katte ville trives helt på det, men har nogel venner som kun foder med det og deres katte trives godt på det.
Men det er jo forskellig fra kat til kat.
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
Jeg havde også tænkt på at blande med noget andet..
Men jeg syns det lidt mærkeligt, for hende som havde Bastian inden jeg fik ham, fodrede med whiskas. Godt nok var han meget tynd da jeg fik ham, men han havde aldrig haft problemer med opkast.. Hvilket han har nu, og jeg fodrer med Royal Canin ..
Derfor er jeg begyndt at skifte over til Diafarm, for at se om det var RC han ikke kunne tåle.. Og han har ikke kastet op siden .. :S
Men jeg har hørt fra mange at Whiskas er et meget dårligt produkt .. Så ville det være en dum ide at blande (eksempelvis Diafarm) med Whiskas?
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
Du kan trykt give din kat Diacat/Diafarm foder - det er et godt produkt, men er aldrig helt vundet indpas alle steder. Det er lidt svært at finde forhandlere, men sådan er det jo eks også med Sanabell, som også er et super produkt.
Diafarm laves i Vejle og det er en dyrlæge og hans familie, ansatte mfl, som har udviklet produktet (indsiderviden)
Hvis du er i tvivl om dine katte ville kunne lide produktet, så kontakt forhandleren, og spørg om du ikke kan få tilsendt en lille prøve - så kan det ikke gå helt galt. Vores katte er tossede med produkterne, og det er trods alt 12 kræsne birmaer.
Men jeg bruger ikke foderet, pga. jeg er tilfreds med hvad jeg bruger - men overvejer da indimellem at skifte
Prøv at lure på www.engelykke.dk
Held og lykke
Hilsen Heidi og birmabanden
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Vi bruger Sanabel som godbider.
Vil ikke blande op med Whiskas.
Og hverdag råfoder vi , og flere gange om ugen dagsgamle kyllinger til dem af missene som gider spise det.
Diafarm tørfoder? Kan det anbefales?