{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Åhh nej -Inde/udekat {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 katte på 3 og 2 år en han og hun.
Begge nutraliseret.

Jeg har haft dem som inde katte, de kom dog ud i snor under opsyn.

Mit spørgsmål er nu-Kan jeg få dem til at være udekatte efter så langtid?
Det er pga flytning.... Havde tænkt på en kattegård også.

Håber på lidt svar fra jer...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh nej -Inde/udekat
  • #2   7. okt 2009 Hvordan får jeg dem til det?? Ja kan god se det lyder lidt dumt at spørger sådan.

jeg er nød til at flytte næste mdr og mit nye hjem er bedre med have osv så det jeg glad nok for.

men er bange for de ikke forstår det og ikke kan finde hjem igen (eller kommer hjem)

Min ene kat er sky i forvejen så ved ikke helt, men er helt sikker på han får det bedre ved at kunne komme ud.

• #3   7. okt 2009 Det er da godt det ikke er den anden vej rundt smiley
    Jeg synes du skal bygge videre på din tanke om kattegård. Prøv at søge i fotoalbums på "løbegård" "voliere" "indhegning".

Inden mine katte flyttede ind hos mig, var de kun vant til at være inde i lejlighed, og de er blevet noget SÅ glade for deres lille indhegnede have smiley

• #4   7. okt 2009 ja bestemt! Det ville være synd for dem så.

Okay tak det vil jeg prøve at lure af engang.

Vil det bedste for mine katte jo...

men bare tanke om de ikke kommer tilbage åhh gør mig helt dårlig og ked.

• #5   7. okt 2009 Mine katte er indekatte, men om nogle år vil vi gerne købe vi hus på landet, så i den anledning har jeg snakket med min dyrlæge omkring hvorvidt man kan konvertere kattene til at være udekatte. Og det kan man SAGTENS, siger han!

De første 14 dage I bor i det nye hus skal de holdes inde så de lærer at det er der de hører til. Så burde de ikke blive væk når de kommer ud. Eftersom de ikke er vant til de udfordringer (kamp om territorie, kulde mm) skal du måske vente med at lade dem være ude om natten til det bliver forår så de ligesom vænner sig til det.

Alt dette er dog råd fra min dyrlæge samt mine spekulationer og ikke egentlig erfaring. Just so you know.

Ps, held og lykke med det. De blir helt sikkert super glade for at komme ud!!!

• #6   12. okt 2009 Tak for de gode råd... Ja en gård bliver nok det jeg går lidt efter i først omgang. Men jeg er bare så bange for de ike kommer hjem igen, hvis de bliver helt " frie" en dag...

Kommentér på:
Åhh nej -Inde/udekat

Annonce