563 visninger
|
Oprettet:
problemer med killingerne {{forumTopicSubject}}
Så er der opstået problemer.... mine killinger der har taget fint på har idag haft en besynderlig adfærd når de skulle ha mælk af sutteflasken, de bliver helt vilde og kan slet ikke finde ud af at tage sutten nærmest og når de endelig får fat på den ligger de bare og bider i den... de har ellers været rigtig dygtige til det, men det er godt nok slut... hvad skal jeg gøre de gider ikke nærme sig deres skål med fast føde så de skal jo ha noget....
sep 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 18
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Prøv hver 4 (det spiser knirke og turbo)
Og sørg for at lege med dem, kild dem på maven, træk dem i ben og hale, så de får brugt lidt krudt på dig ...
Begge mine elsker at slåsse efter maden, og så kan de rende lidt rundt selv ...
Prøv at lade være med at give dem flaske til de selv melder sig - tror krista har ret i at de simpelthen ikke er rigtig sultne...
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
sep 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 18
Synes jeg er go til at lege med dem og ellers leger de meget sammen og også med den store killing vi har der synes de er ret sjove
Er begyndt at stille lidt opblødt killingefoder fra rc frem på en lille tallerken til dem, de spiser det ikke endnu men ser den store kan lide det og slikke også lidt i tallerknen i ny og næ.
Har dine to misser det godt Betina og er de igang med at få fast mad udover flasken ?
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
De har det rigtig fint, turbo er begyndt at ville ha opblødt rc - men knirke ser ud som om han væmmes og vil hellere sutte finger imens turbo prøver maden ....
problemer med killingerne