{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

problemer med killingerne {{forumTopicSubject}}

Så er der opstået problemer.... mine killinger der har taget fint på har idag haft en besynderlig adfærd når de skulle ha mælk af sutteflasken, de bliver helt vilde og kan slet ikke finde ud af at tage sutten nærmest og når de endelig får fat på den ligger de bare og bider i den... de har ellers været rigtig dygtige til det, men det er godt nok slut... hvad skal jeg gøre de gider ikke nærme sig deres skål med fast føde så de skal jo ha noget....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med killingerne
  • #2   23. sep 2009 Ja det er måske rigtig nok, de spiser også tit så det kan sagtens værre... fordi det er hitte misser ved jeg jo ikke helt hvor gamle de er men jeg skyder på de er små tre uger og de har indtil videre spist ca hver 2. time....

• #3   24. sep 2009 uha - hver anden time er også tæt ...

Prøv hver 4 (det spiser knirke og turbo)
    Og sørg for at lege med dem, kild dem på maven, træk dem i ben og hale, så de får brugt lidt krudt på dig ...
    Begge mine elsker at slåsse efter maden, og så kan de rende lidt rundt selv ...

Prøv at lade være med at give dem flaske til de selv melder sig - tror krista har ret i at de simpelthen ikke er rigtig sultne... smiley

• #4   24. sep 2009 Killinger der nærmest roterer om sig selv når der præsenteres mad er virkelig sultne

• #5   24. sep 2009 Ja jeg har nu siden i går aftes prøvet at lade dem lidt være mht mad og lade dem søge lidt inden jeg fodrer dem og det virker faktisk..... Der er stadig væk nogle gage hvor de er hurtig sultne igen men jeg tror det bare er mig der har været for nervøs over at de ihverfald ikke skulle sulte og jeg derfor nærmest har stop fodret dem.
    Synes jeg er go til at lege med dem og ellers leger de meget sammen og også med den store killing vi har der synes de er ret sjove smiley
    Er begyndt at stille lidt opblødt killingefoder fra rc frem på en lille tallerken til dem, de spiser det ikke endnu men ser den store kan lide det og slikke også lidt i tallerknen i ny og næ.
    Har dine to misser det godt Betina og er de igang med at få fast mad udover flasken ?

• #6   24. sep 2009 Lone K

De har det rigtig fint, turbo er begyndt at ville ha opblødt rc - men knirke ser ud som om han væmmes og vil hellere sutte finger imens turbo prøver maden .... smiley

Kommentér på:
problemer med killingerne

Annonce