{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Frygtelig dilemma med strinten {{forumTopicSubject}}

Vores gamle dreng Andy er jeg bange for er gået hen og blevet meget stresset. DA vi fik bianca var der ingen problemer, men vi ville jo gerne have en legekammerat til bianca. Det blev så til tre. Det er nu ved at være en måend siden og andy virker stresset over dem og lagde for en uge mærke til at han strintede. En plante ude i vores indhegning blev oversprøjtet. Har jeg aldrig set ham gøre før. Han kan godt tåle at gå forbi dem, men virker måske som om de er for vilde ,selv om de ikke gør ham noget, så hvæser han stadig, hvis de går imod ham.
Andy er udekat som den eneste her, så han er ude en del eller også ligger han og sover. Er inde om natten.
Nu har vi fået lavet så han kan ligge i fred på et værelse og der søger han ind med det samme .
I lørdags fik vi så endnu et dilemma. En stakkels lille killing på godt 10 uger gik rundt udenfor og mjavede hjerteskærende. tog den ind i bryggers og så tog vi den så med ud og bankede på rundt omkring men ingen ville kendes ved den. Har sat opslag op men tror ingen melder sig. Nu ved jeg godt folk vil skrive jeg ikke er rigtig klog og det ved jeg udmærket godt, men jeg kunne ikke få mig selv til at lukke ham inde i et rum da han mjavede konstant. Så han kom ud til de andre, da han umiddelbart så nogenlunde ok ud.
Andy så ham og gjorde ikke noget i første omgang men den lille var gået ud i haven med de andre og må være kommet igennem hegn og var på den anden side og det så andy og andy røg i flæsket på den.
Andy har set den flere gange siden og har ikke gjordt noget men lusket forbi. Den lille hvæser af ham da den nok kan huske at den røg på ham.
Tog den lille til dyrlæge tjek igår, da jeg jo havde dårlige nerver over tanken om hvis den var syg. Fuld af orm var den.
Men mit værste dilemma er nu at nogen har tisset på min kærstes dyne. Aner ikke hvem det er men frygter det er andy, som bare har fået nok.
Købtre forleden en feliway jeg satte op i stuen men har nu flyttet den til soveværelse hvor nogen har tisset.
Jeg tænker også på om det er noget blærer betændelse, men frygter det er adfærdsproblem eftersom der jo nu er en del katte her.
Har overvejet om den tilløber skal på internat, men er bare bange for det ikke hjlæper. Den er faldet godt til med de andre. Men jeg er meget meget bekymret for min gamle dreng.
nogen der har prøvet noget lignende og er der overhovedet noget at gøre.
Hilsen
en meget bekymret kattemor

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frygtelig dilemma med strinten
  • #2   22. sep 2009 Jo men så er det bare mærkelig at der ingen problemer var da vi fik bianca for 4 måneder siden. Der gik 12 dage så lå de ved siden af hinaden og andy nød at vaske hende.

Han har altid haft meget med at tisse op af kanten i sin kattebakke, så her har vi æatid haft kattebakke med låg på. Imorgen prøver jeg at købe en katte bakke og stiller ind på det værelse hvor han helst vil være og kan være i fred og får selvskab af min bedre halvdel der opholder sig en del der med sin computer :o)
    Han er stadig meget snaksaglig og kælen og i nat gik vi med ham i haven og der var han da i hopla, der var bianca også med.

• #3   22. sep 2009 Kan se du har en del katte. Har du haft nogen problemer af den slags .

• #5   22. sep 2009 ok. Ja men vil også prøve at dele op, så han har den ene halv del af huset og de andre den anden, når vi ikke er hjemme.
    Den gamle han kat er kastreret. eller er de nu alle undtagen den mindste og ja så den lille tilløber.

Kommentér på:
Frygtelig dilemma med strinten

Annonce