{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Blir såå irriteret på ham... {{forumTopicSubject}}

Vores den ene kat står skraber på soveværelses døren og snakker utroligt højt... det er ikke hele tiden men gerne når vi går i seng også lidt midt på natten og om morgenen... Han ved godt at han ikke kommer ind, men han bliver ved og har gjort det i to år nu... Kan man gør noget??? Når han bare render rundt snakker han også utoligt meget, og rigtigt højt, kan der være en grund til dette???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blir såå irriteret på ham...
  • #2   19. sep 2009 jeg har 3 katte, så det hjælper ihvertfald ikke... de sover om natten stort set...

• #3   19. sep 2009 Hvis det har stået på i 2 år nu, så er jeg bange for du er nød til at finde dig i det.
    Hvorfor har du ikke reageret før ?
    Tror han savner jeres selskab.

Men her er et bud på hvad du kan prøve.
    Aktiver ham evt mere i dagtimerne/aftentimerne, så han oz er træt når I skal i seng. Giv ham gerne opgaver, han skal løse (så han er mental træt ved mennesket´s sengetid). Det plejer altså at hjælpe.

• #4   19. sep 2009 har nok ikke reageret fordi jeg jeg regnede med at de ville gå væk... min første kat gjorde os sån men det stoppede da han blev lidt større...

Synes nu han har meget selskab, og bliver meget aktiveret, men jeg må prøve noget mere og se om det hjælper...

Hvilke opgaver kunne det evt være???

• #6   19. sep 2009 min kat elsker også at vægge os om natten... jeg prøver at holde ham igang med at lege og være aktiv mindst to timer før jeg skal i seng, så er han så træt at han for det meste ligger sig til at sove (det meste af natten)...

katte er som reglt ikke så glade for at døre er lukkert og slet ikke hvis "mor" er på den anden side.....
    ville i slet ikke ha dem i soveværelset.....???

• #7   19. sep 2009 lonnie N: ville i slet ikke ha dem i soveværelset.....??? Det lyder som en hel forbrydelse at man ikke har sine katte med i seng, mine har heller ikke adgang til soveværelset.

Hvis han er ene kat, vil det hjælpe at du får en ven til ham, så har han en at lege med om natten.
    Jeg mener dog godt at kattene kan vænnes til at der skal være ro om natten, jeg hører intet til mine om natten.

• #8   19. sep 2009 jeg har 3 katte....

Synes ikke om at have 3 langhåret katte med i seng... når vi står op om morgen går døren op og i, så vi kan god glemme at lukke den. men vi er der og de sidder gerne lige udenfor døren og kigger ind. så de ved godt at de ikke må smiley

• #9   19. sep 2009 jeanatte
    det var nu kun ment som et spørgsmål....
    ikke noget ondt i det, jeg ville ikke ha min kat i køknet uden jeg er der, så jeg kan godt forstå det...

men jeg vil gerne omformulere mig....
    er det kun om natte han ikke må være i soveværelset eller er det hele tiden..?
    hvis han må være der om dagen kan jeg godt ser det frustrerende fra hans side.

• #10   19. sep 2009 han må heller ikke være der om dagen... han går der ind nogen gange hvis døren er på klem, men han kommer ligeså hurtigt ud igen...

Kommentér på:
Blir såå irriteret på ham...

Annonce