Killing fundet hva gør man m den hjælp {{forumTopicSubject}}
Har fundet en lille killing i dag , den er hvid grå stribet med røde pleter .fandt den på mit arbejde i middelfart den går rundt i butikkens bag have og mijaver hvergang den ser en) den er meget kælen og virker sulten ved ikke hvor lang tid den har været der måske to dage . kan ikke selv beholde den og kender ikke nogen der kan tag sig af den og vi kan ikke have den gående der for 2 gange om ugen er min chefes hund der. hvad gør man med den er der nogle katehjem der kan kommer og hente den for vil ikke selv betale i dyredomme for at aflevere den på et hjem . men syns os det er synd a den skal gå rundt der uden mad den har ligget i haven hele dagen. hvad skal jeg gøre med den
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
han fik så lov til at overnatte hjemme ved mig, vi ikke ville ha han skulle blive væk. jeg og min mand tabte vores hjerte for den kære lille mis og ham blev vores....
men ring til den lokale dyrelæge og hør hvad de råder jer til, for det er syn det skal gå rundt der... i kunne måske fange den og lukke den inde på et wc. det er jo begranstet hvad der kan ske der...
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 14
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 14
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 8 Emner: 47 Svar: 92
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Utilladeligt dårligt råd fra en (såkaldt) dyreværnsforening Hvis katten er sulten og kontaktsøgende, så kan den meget vel være i nød. Måske er den faret vild, eller blevet sat af. Er den tynd?
Er der ikke andre internater i nærheden af hvor du bor? Inges Kattehjem, Kattens Værn ....
Håber at du finder ejeren.
Husk at fremlyse katten på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside. Og se under efterlysninger?
Og sæt opslag (gerne med foto af katten) op i lokalområdet. Skriv, at den er indleveret til det og det internat, hvis du finder et internat der vil tage den. Dyreinternaterne burde være til at snakke med om en løsning - at I laver en aftale om at I fodrer den, indtil der er plads.
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Svar: 76
Jeg har selv været ude for det samme flere gange. Jeg har også kontaktet kattens værn og de har sagt, at selvfølgelig skal man give en udsultet kat noget at spise. Der efter kan du forsøge med alle de gængse råd: sætte sedler op forskellige steder, forhøre dig hos naboer og bekendte om de kender nogen, som mangler en kat og endelig spørge et af katteværnene om de kan tage den. I sidste instans, kan du blive nødt til at låne en fælde hos din dyrlæge (det kan man de fleste steder), og så fange katten og få den humant aflivet hos dyrlægen, uden vederlag. Det siger sig selv, at det er den mindst ønskelige løsning, men nu går vi vinteren i møde og det kan blive rigtigt kummerligt at være en lille hjemløs kat, som ikke kan få mad og husly. Men jeg synes også altid at det er sørgeligt, at der findes katte, som ingen vil have (har selv 3 pragtfulde katte). Vh. Tina.
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
jeg har selv måtte aflevere en killing på det lokale dyreinternat. den havde gået rundt og mjiavet ude foran et stykke tid. da jeg endelig fangede den kørte jeg ned på internatet og fortalte at den havde gået rundt udenfor og grædt i noget tid. og jeg havde desværre ikke mulighed for at tage mig af den. de tog imod den med det samme
Killing fundet hva gør man m den hjælp