1.593 visninger
|
Oprettet:
FREMLYSNING, død kat 8361 Hasselager {{forumTopicSubject}}
Her til aften på vores gåtur med hunden fandt vi på Vangsbovej i Hasselager (nær Århus) en død kat midt på vejen, som sandsynligvis var blevet påkørt af en bil. Jeg fandt en hundepose og bar katten ind i vejsiden, den var stadig varm.
Katten er en blotched tabby, korthåret hun eller evt. kastreret han i fin stand og med flot pels.
Bankede på i de nærliggende huse, men ingen åbnede.
Skal jeg ringe til Falck eller Dyrenes Beskyttelse? for den skal i hvert fald ikke ligge der, og ejerne skal jo også gerne have besked hvis det er muligt..
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 32 Svar: 253
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 21 Svar: 521
Puu ha, det er ikke nogen rar oplevelse. Jeg havde både min søn og hunden med, men de tog det begge pænt. Håber virkelig at de finder frem til ejeren.
jul 2008
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 29 Svar: 488
Det er ellers ikke langt fra, hvor jeg bor...
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
Jeg ringede selv til dem igår, fordi der lå et rimelig stort dyr i siden på landevejen mellem tranbjerg og solbjerg.
og i mandags ringede jeg også, fordi jeg kørte forbi en død kat. men de kunne ikk svare på hvornår de hentede den, så jeg ringede til min dyrlæge, så de kunne tjekke øremærket for mig. men det ene bogstav var utydeligt. så de sagde at de selv ville tage ud og hente katten og finde ejeren når de var færdige med operationer
feb 2008
Miemiv : det er godt du flyttede den fra vejen og ringede til falck.. stakkels misser. håber også de finder ejeren
dec 2006
feb 2008
mar 2008
Jeg kunne bare slet ikke gå forbi uden at gøre noget, og den skulle i hvert fald ikke blive liggende ude på vejen......
Sandra og Sesse - I bor åbenbart også her i nærheden. Må man spørge hvor? Bor selv i Hasselhøj (Hasselager)
Ja, jeg siger også stakkels katteejer. Men man får trods alt mere ro i sindet, når man får at vide at katten er død, men ikke smadret til ukendelighed, og man går ikke i uvished om den nogensinde vender hjem igen.
dec 2006
-Jeg ville ønske, at en som dig ville finde den, hvis (7-9-13) det var en af mine katte!
Jeg bor selv på Bavnegårdsvej i Kolt... Såeh det er lige i nabolaget!
mar 2008
Bavnegårdsvej - jamen så går jeg jo tit næsten lige forbi, når jeg skal op i centeret (fakta, super best og ikke mindst værkstedet *G*)
jul 2008
feb 2008
Her for kort tid siden kom jeg kørende inde fra århus og ud mod tranbjerg. lige efter slet tanken (hvis i ved hvor den er) lå der en død kat midt på vejen. Jeg nåede lige at svinge udenom. men kunne ikke holde ind fordi der var en forfærdelig trafik. så jeg kørte hjem til min mor for at låne hendes tlf (havde ikke taletid på) Da jeg havde snakket med brandvæsnet kørte mig og min mor derop hvor katten havde lagt, fordi vi lige ville ligge den ind til siden så den ikke blev fuldstændig smadret. da vi kom derop igen (der var max gået 10min) var katten VÆK !! vi kørte frem og tilbage to-tre gange for at se om den tilfældigvis var blevet lagt ind i siden. men vi kunne overhovedet ikke se den. Meget mystisk sys jeg
feb 2008
FREMLYSNING, død kat 8361 Hasselager