{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Betty S
Betty S
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122

hvornår kommer hun i løbetid igen? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Min missemor har killinger der er 11 dg. gamle.. har læst at hun kommer i løbetid igen 14 dage efter, er det korrekt?

Og hvad vil i anbefale mig at gøre? Hun skal ikke have flere killinger før om 1,5 års tid..

Hun er "udekat" - hun må gå ud og ind som hun vil - selvom at hun helst er indenfor sammen med mig smiley Men altså hun kommer som sagt ud når hun vil - og så ved jeg ikk om jeg skal holde hende inde når hun kommer i løbetid (det er jeg mest tilhænger af) eller kan man give p piller til en kat der har killinger?

Hehe jeg ved jo med mennesker at p piller nedsætter mælkeproduktionen - gør det også ved katte? så er det jo ikke det hun skal have..

Vh.
Vigge

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår kommer hun i løbetid igen?
  • #1   11. sep 2009 Sæt hende på p-piller med det samme...ellers er hun gravid lynhurtigt igen.

Og hold hende indendøre til killingerne minimum er 6 uger gamle...det er IKKE sjovt at stå med små killinger, hvis mormis bliver kørt ihjel.

• #2   11. sep 2009 Vi har fertil hankat gående sammen med pigerne, så vores hunkatte kommer på p-piller 6 dage efter fødsel,,,en løbetid vil tage meget mere mælk end p-piller. Går hunkatten først i løb, gider hun ikke passe de små.

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #3   11. sep 2009 ok mange tak, sætter hende på p piller med det samme. tænkte ikk lige over at en løbetid ville gøre det værre for mælkeproduktionen.Så er det jo afklaret, mange tak.

Vi bor heldigvis ude i markerne langt fra hovedvej, derfor er mine katte udekatte smiley

Kommentér på:
hvornår kommer hun i løbetid igen?

Annonce