{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Betty S
Betty S
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122

hvornår kommer hun i løbetid igen? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Min missemor har killinger der er 11 dg. gamle.. har læst at hun kommer i løbetid igen 14 dage efter, er det korrekt?

Og hvad vil i anbefale mig at gøre? Hun skal ikke have flere killinger før om 1,5 års tid..

Hun er "udekat" - hun må gå ud og ind som hun vil - selvom at hun helst er indenfor sammen med mig smiley Men altså hun kommer som sagt ud når hun vil - og så ved jeg ikk om jeg skal holde hende inde når hun kommer i løbetid (det er jeg mest tilhænger af) eller kan man give p piller til en kat der har killinger?

Hehe jeg ved jo med mennesker at p piller nedsætter mælkeproduktionen - gør det også ved katte? så er det jo ikke det hun skal have..

Vh.
Vigge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af æbletræ 1.000 kr.
  • Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Montering af flexslange på køkken armatur 500 kr.
  • Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • Tilslut ny køkkenvask til afløb og samle aftræk fra emhætte 1.200 kr.
  • Tilslutning opvaskemaskine 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår kommer hun i løbetid igen?
  • #1   11. sep 2009 Sæt hende på p-piller med det samme...ellers er hun gravid lynhurtigt igen.

Og hold hende indendøre til killingerne minimum er 6 uger gamle...det er IKKE sjovt at stå med små killinger, hvis mormis bliver kørt ihjel.

• #2   11. sep 2009 Vi har fertil hankat gående sammen med pigerne, så vores hunkatte kommer på p-piller 6 dage efter fødsel,,,en løbetid vil tage meget mere mælk end p-piller. Går hunkatten først i løb, gider hun ikke passe de små.

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #3   11. sep 2009 ok mange tak, sætter hende på p piller med det samme. tænkte ikk lige over at en løbetid ville gøre det værre for mælkeproduktionen.Så er det jo afklaret, mange tak.

Vi bor heldigvis ude i markerne langt fra hovedvej, derfor er mine katte udekatte smiley

Kommentér på:
hvornår kommer hun i løbetid igen?

Annonce