{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

kasterere/steralisere han kan {{forumTopicSubject}}

hvor er det billigst at få gjort da vores kat miaver konstant og ikk det er til at holde ud at høre på den har været ude kat hos tidligere ejer men er inde kat nu med mulighed for at komme ud på en terrase

men tvivler på han er kastereret så hvorfor miaver den hele tiden.. den os begyndt kun at slikke sovsen af dens mad ikke spise kkødbollerne

så hjælp mig venligst

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kasterere/steralisere han kan
  • #1   9. sep 2009 Hvor gammel er katten?
    Hvis den ikke er kastreret, burde du kunne se det smiley Du burde også kunne lugte det i bakken...
    Mange katte slikker kun sovsen, hvis man giver dem bidder i sovs - giv ham hellere paté.

• #2   9. sep 2009 du kan ikke sterillisere en hankat, da det kræver en livmoder smiley

Du kan kastrere ham, dette kaldes også neutralisere smiley

Hvis den ikke skal bruges til avl, så få den kastreret smiley

• #4   9. sep 2009 vil skyde på de 2-3 år men pate er helt hen i hegnet da det æder han ikke

hvordan kan man lugte om den er kastereret men jeg sys der er nogen... der endnu men ikke så store

• #5   9. sep 2009 Hvis han ikke er kastreret, så vil urinen lugte kraftigt af ammoniak.

• #6   9. sep 2009 det gør det ikke det har aldrig lugtet

men hvorfor miaver den så hele tiden

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #7   9. sep 2009 Jeg kan kun gætte. smiley Du skriver "har været ude kat hos tidligere ejer men er inde kat nu" Det kan være han længes ud i den store verden, som han var vandt til hos tidligere ejer. Har du lagt mærke til hvornår og hvor han er i lejligheden, når han miaver, måske ved vinduet eller døren. Har han det godt med de andre katte du har og leger med dem.? Eller bliver han hold udenfor.?

• #8   9. sep 2009 den miaver fra morgen til aften og over det hele.. når vi ser film eller tv og når han sidder i sofaen eller når vi kommer hjem eller så snart vi rejser os op og går på wc eller noget

men har ikke mulighed for at lukke den ud da jeg bor midt i byen på anden sal og med dør forneden som der er tidslås på plus der køre konstant biler hernede, og mega mange dumme intet anende studenter der bare vil skræmme en kat for at imponere hende med de største patter, så den risiko tager jeg IKKE

Kommentér på:
kasterere/steralisere han kan

Annonce