2.734 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Min hankat piver hele tiden Min hankat piver hele tiden
Min kat piver hele tiden når vi er hjemme. Vi bliver vækket mellem kl 4.00-4.30 hver eneste nat ved han piveri og er ved at drive os til vandvid.
Han er kastereret indekat på lidt over 2 år og ene kat i en lejlighed.
Jeg har prøvet at give ham mere opmærksomhed, men det er ikke altid han gider at lege og når jeg stopper begynder piveriet igen.
Jeg synes det startede da jeg skiftede fodder så troede den havde fået hård mave, men er gået tilbage til det gamle igen, men den piver stadig.
Hvad kan der være galt og hvad kan man gøre ved det??
0 synes godt om
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
hvordan har hans afføring været.
har han adgang til mad hele tiden.
prøv at gemme noget guf rundt i lejlighedder så han kan blive aktiveret i nattens løb.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hvis han ikke har adgang til foder om natten, så kan det måske være fordi han er sulten....
Synes han lyder til at være frustreret - det du skriver med at han ikke altid gider at lege og alliegel begynder at pive når du holder op.
Har han været vant til at komme ud? Vant til andre katte?
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
sep 2009
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
jul 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Jeg synes hans afføring ser lidt tør ud, men det eneste han gider at spise er tørfodder og det står fremme hele tiden.
Han er hentet fra en gård men har ellers altid været inde, har været ude et par gange med ham i snor.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg tror, han keder sig. Bor I, så det er muligt at han kan komme ud (altså uden snor)? En kat mere kunne også være en mulighed ...
Min hankat piver hele tiden