972 visninger
|
Oprettet:
Så er vi på den igen... {{forumTopicSubject}}
Jeg nåede kun lige at skrive igår at nu var det slut med killinger, og så idag måtte jeg tage en mor mis med 3 killinger til mig ...
Moren er tam - meget, men killingerne på ca 5-6 uger er halv tamme..
2 af dem er så tamme at man kan kæle dem, og løfte dem, dog skler de mistroisk - den sidste er lidt mere hvæsende...
Men jeg er sikker på at de bliver 3 fine missere, som om 4-6 uger gerne vil ha nogle gode nye hjem
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Åh for pokker hvor har du et stort hjerte - du er godt nok en gæv quinde.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 144 Svar: 820
Vi tog os sille ind fordi hun var uønsket og folk var rigtig onskabsfulde ved hende. Og ingen savnede hende.
Hun var højgravid da vi fik hende hjem.
Det er delme stort af dig at du gør så stor en insats
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Jeg kan ikke nænne at de bare skal gå, og blive helt vilde, men hvordan kan nogle få sig selv til at sætte sin mormis med små killinger ud, nok bare fordi man fant ud af der er arbejde i det at have killinger ?
Jeg tror desværre mor missen er drægtig igen, og 2 sterelisationer på en måned er min økonomi jo slet ikke til...
Jeg lægger lige billeder ind af dem i aften, så i kan se dem.. de er jo nuser...
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 26
Han er nu ca.11 uger og vejer 1790 gram...Han vokser så flot og han er et mindre mirakel for min 3 år gamle hankat....Jeg knus-elsker ham og ville ikke undvære ham for noget.
Hvis jeg havde plads,ville jeg opfostre hittemisser,men desværre bor jeg i en 2-værelset lejlighed,så her vil hurtig blive fyldt.
Men jeg har så meget repsekt for folk,der gør en forskel for alle de stakkels katte,der ikke har noget*SSS*
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Så er vi på den igen...