{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Hmm? (operation) {{forumTopicSubject}}

Figaro var nede og blive neutraliseret for nogle uger siden, og en operation for noget betændelse i livmoderen.
men dyrlægen sagde at stingene ikke skulle fjernes, og de ikke gjorde nogen skade, men syntes bare det virker underligt?
Skal hun så rende rundt med tråde i maven til evig tid?, men det er sq nok forsent anyways til og gøre noget, men syntes bare at det virker lidt underligt da de normalt bruger nogle trylle nogle som selv forsvinder, eller fjerner dem igen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm? (operation)
  • #2   18. aug 2009 jytteV.Nu med 5 birma killinger. V

Ja, det ville jeg også tro, men nope .. Gør de ikke

Og det med de indvendige sting, betyder det stadigvæk at man kan mærke trådene stadigvæk?

problemet generer mig ikke det store da hun altid vil være lige skøn, ville bare godt vide om det var normalt smiley

• #3   18. aug 2009 Hvis hun er syet med indvendige sting, er tråden selvopløselig (eller hvad man kalder det) så trådende bliver opløst inde i kroppen, og dermed forsvinder af sig selv

• #4   18. aug 2009 Nogle dyrlæger bruger selvopløselige sting til den indvendige syning og sting, der skal fjernes på 10. dagen, udvendigt.

Andre dyrlæger igen bruger selvopløselige sting i begge (alle tre) lag.

Men hvis du kan se og mærke stingene, ville jeg ringe til dyrlægen og høre nærmere.

• #5   18. aug 2009 Jeg ville også lige ringe til dyrlægen og høre ad, for at være HELT sikker på, at det går rigtigt til smiley

Kommentér på:
Hmm? (operation)

Annonce