962 visninger
|
Oprettet:
Så fik vi en killing :) {{forumTopicSubject}}
Så har kæresten og jeg fået en killing. Hans første gang og min 2 gang, nu er det sådan jeg ikke kan lide hun går og miaver, bliver helt ked af jeg har fjeret hende fra hendes mor
ved hun kalder på de andre, men det er lidt irterende jeg skal blive ked af det
Nogle gode råd til hvordan vi får hende til at glemme sin gamle familie??
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
Jeg tror kun, at tiden kan hjælpe - samt masser af omsorg, kærlighed og leg!
Og så er der jo nogle misser, der hele tiden snakker - min Felix snakker som et vandfald, men jeg synes nu kun, der er hyggeligt! ;o)
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 11
Hun er slags klar, så hun er de 9-10 uger eller hvor gamle de nu skal være. Jeg kan ikke huske det. Men 2 måneder tror jeg.
Men det lyder som om hun græder
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 26
Han vænner sig hurtigt til jer og så mivser han ikke efter mor mere.
Killing nr.2?...Det er også en god ide..
Tillykke med den ny...
sep 2007
Så for den da.. Hva faen gør vi så? hendes bødre og søster er væk
sep 2007
Ja, Magnus i min profil var jo også baby engang
mar 2006
Følger: 27 Følgere: 24 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 116
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
For du har ret. Hun kalder på sin mor og sine søskende, og det er ikke sikkert, at Magnus gider lege de killingelege, som hun har brug for, eller vil ligge og putte sammen med hende
sep 2007
De bor ikke sammen, Manus bor på sjælland og jeg på fyn. Men vi må kun have 1 husdyr her hvor vi bor
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
Du har ikke mulighed for at give hende et par uger mere hos sin mor? For du risikerer desværre en adfærdsvanskelig kat på den måde - jeg siger ikke, det sker, men risikoen er drastisk forøget ved at have fået hende så tidligt...
sep 2007
Det kan jeg prøve at finde ud af. Hendes søskende er solgt også. Hende jeg fik den af. Har ikke haft killinger før, moren til killingen var gravid uden hun vidste det (Mor katten er en ude kat) så den er ikke i hænder som sådan men alligevel snakke sagelig nok.. Men det er ikke så tit igen hun kalder på dem.
Så fik vi en killing :)