{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Legetøj til killing?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Jeg vil gerne vide, hvad slags legetøj jeres killinger mest leger med?? Jeg får jo en killing til september og hun skal jo helst ikk mangle noget.. Har i forvejen div. slags bolde, en drillepind med fjer og en med stofsnore, en pelsmus med pivlyd og så har jeg 2 kradsetræer, en fra gulv til loft og en på 1,20 ca. og så har jeg en anden kat i forvejen, som forhåbentlig kan bruges som legekammerat smiley .. Mvh. Stine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legetøj til killing??
  • #1   14. aug 2009 Det lyder da som om den har alle mulige dejlige sager. Det største hit herhjemme når vi har killinger (udover mine blomster) er pap rullen fra toilet ruller, det er ret simpelt, men de elsker dem. Jeg synes at killinger gode til at finde alle mulige mærkelige ting at lege med

• #2   14. aug 2009 Jeg har 3 katte...Og de har hver deres yndlingslegetøj.
    Min store hunkat er helt fortabt i pelskugler,så hun har omkring 20 af dem.
    Min store hankat er fuldstændig vild med skumgummikugler.Dem har han nok 30 af.
    Min lille nye hittemis er super glad for drillepinde..Han har 4 af dem.
    Så har jeg nok 50 andre forskellige ting.
    Hvorfor jeg har så mange ting til dem,er fordi,at det er rigtig sjovt for misserne,at kyle det hele ind under sofaen....Med meget legetøj har jeg sparet 4-5 gange,hvor jeg ellers skal flytte sofaen*GGG*

• #3   14. aug 2009 Vores den ene er helt vild med at lege med halvstor sten, den tager dem selv med ind, og så spiller den ellers fodbold ude på køkkengulvet:O)

• #4   15. aug 2009 Mine er total vilde med de der små mus med pels på..

Og drillepinde er de også fuldstændig forgabt i..

Og min hunkat elsker også træk-op-og-løb mus ;D

Men det aller bedste hun ved er nu at komme ud og gå i snor/sele ;b

• #5   15. aug 2009 mine har altid været helt vild med de der glas kugler du hænger på kule træet

• #6   18. aug 2009 Bordtennis bolde er et hit hos mine katte både store som små

Kommentér på:
Legetøj til killing??

Annonce