{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

I tvivl {{forumTopicSubject}}

Som jeg har skrevet tidliger har jeg købt en MCO, som MULIGVIS kan være drægtig. En del af jer mente at det var uansvarligt af sælger osv. I har muligvis ret, men nu er hun jo en gang købt. Men nu er jeg begyndt at tvivle. Når jeg tænker tilbage på da så hende første gang, fik jeg af vide at hun stadig var lidt tynd pga killinger. Fik afterfølgende af vide at hun nu muligvis var drægtig igen.
Hun er stadig tynd og man kan mærke hendes hofteben. Syns hendes mave virker stor og hård! Kan det være killinger, eller har jeg måske ret i min antagelse omkring orm? Håber meget i vil hjælpe......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I tvivl
  • #2   9. aug 2009 jeg ville også få den tjekket ved dyrlægen, hvis den er drægtig nu, og den lige har haft killinger så er det godt nok lidt hårdt for den. Min kate var oppe på normal vægt igen da den killinger flyttede hjemmefra, så måske din kat er syg. Hvad får den at spise ?

• #3   9. aug 2009 Jeg synts du skulle ringe til dyrlægen i morgen og få hende tjekket, de kan også sige om hun er med killinger og hvor langt hun ca. er henne.
    Hvis ikke hun er vaccineret og chip el. øremærket, kan du jo få det gjort samtidig.

Samtidig er det meget vigitgt at hun får killingefoder og el en anden godt nærende foder, når hun er så tynd.

• #4   9. aug 2009 Maria P: Lige nu får hun RC til MCO, men har allerede bestilt RC til killinger

nifol: Kan ikke kontakte opdrætter, da opdrættet ikke længere eksiterer

Jeanette: kontakter doktor dyr i morgen. Har jo ingen erfaring med drægtige katte. Kan fortælle hendes mave virker meget rund og udspilet.... Og RC til killinger er allerede bestilt.

Og tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
I tvivl

Annonce