{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

åhh nej... MIn kat tissede inde for! {{forumTopicSubject}}

Håber i giver jer tid til at høre på mit problem....

Min dejlige Nemo mis har altid været flittig til at bruge kattebakken, for en månede siden fik vi en ny killing, og efter den også bruger kattebakken, vil min kat kun besøger uden for.. Det er jo også fint nok......
Men her i går havde mine katte været inden for hele dagen pga regnvejer, og Nemo havde ikke kunne holde sig, og ville ikke på bakken, så hun havde lavet en stor sø inden for.... smiley Stakkels Nemo. Nu er der gået en masse ting op for mig. F.eks. om morgenen, der vækker hun os kl 5, fordi hun skal ud og tisse. Jeg har altid troet at det var fordi hun bare ikke vil være inden for længere. Har altid været træt af den adfærd med at hun mijaver foran vores dør kl 5 om morgenen, men nu synes jeg bare det er synd for hende.
Jeg tænker også på om hun vil få problemer med urinsten når hun holder sig så længe? Tror i det?
Vi har desværre ingen kattelem, selv om det vil være en nem løsning.
En anden mulighed vil jo være at sætte en/flere nye kattebakker op, men problemet er at så skal de stå inde i stuen, og det er jeg ikke så pjattet med. men i worst case senario gør det det selfølgelig...
Mener i at jeg skal gøre noget ved problemet, eller fortsætte i samme rutine som jeg hale tiden har gjort, og så se om hun gør det igen?? Men det skal jo heller ikke blive en vane for hende..? HJÆÆÆLP smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åhh nej... MIn kat tissede inde for!
  • #1   28. jul 2009 Hejsa, jeg har ikke så meget forstand på den slags adfærd, men vil lige kommentere det med en kattebakke i stuen! smiley Vi bor i lejlighed og derfor er det begrænset hvor vi kan stille en bakke, og Max's har derfor altid stået i stuen - lige ved siden af sofaen faktisk, men sådan man ikke kan se den når man sidder i vores stue. Vi har aldrig haft problemer med lugtgener, da vi bruger noget rigtig godt kattegrus - de eneste gange vi har kunnet lugte noget er hvis han har haft dårlig mave...det er tilgengæld heller ikke så lækkert! smiley Men jeg sys da du skal overveje at købe en bakke mere, for det andet lyder da ikke til at være særlig behageligt for hverken dig eller Nemo! smiley
    Mvh. Signe

• #2   28. jul 2009 Det lyder helt sikkert som om Nemo vil have sin bakke for sig selv. Anskaffelse af en ny bakke, ville være det bedste for hende.

• #3   28. jul 2009 Hav en kattebakke mere, det vil sikkert hjælpe på problemmet

• #4   29. jul 2009 Hvis I ikke vil have kattelem er det nødvendigt med en bakke mere. Det er synd, og næppe sundt, at hun går og holder sig.
    Grusbakke i stuen er nu ikke så slemt. Jeg har en lukket bakke til at stå i stuen lige ved havedøren. Nemt når man tømmer for klumper - i en pose, knude på og ud i en urtepotte, der står udenfor døren. Så kan jeg nøjes med én gang til container pr. dag.

Kommentér på:
åhh nej... MIn kat tissede inde for!

Annonce