{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornor skal man lukke dem ud?
  • #1   27. jul 2009 jeg står lidt med samme problem så jeg er med på en kigger SS

• #2   27. jul 2009 Tja det er nok lidt en smagssag. Men her åbner vi bare teressedøren og går med ud de første gange. Katten får selv lov til gå gå ud.

Vores lille dreng som blev 12 uger i torsdags, begyndte at komme ud i går, men han er så også født her. Så nu lader vi bare døren stå åben for ham.

Men da vi fik hans mor, som killing, havde vi hende inde en måneds tid og gjorde det så på samme måde. Vores katte lære dog at der er aftensmad´til dem hver aften, så kender de "madlyden" og kommer altid hjem til spisetid eller når vi kalder.

Mit svar er nok derfor, at det kan i gøre allerede, hvis bare hun hele tiden har mulighed for at komme ind hvis hun bliver bange eller ling....

Carina

• #3   27. jul 2009 Mille var inde i 6 uger og der havde vi også været ude med hende engang i mellem. Men ellers lod vi bare døren stående åben en dag og så gik det bare ligeså stille af sig selv. Mille er ude nu, men kommer hjem mange gange i løbet af dagen og sover inde om natten smiley

• #4   27. jul 2009 Jeg synes man bør vente, til katten er blevet øremærket, registreret i katteregister ... og selvfølgelig neutraliseret.

• #5   27. jul 2009 Tinka: ENIG!

• #6   27. jul 2009 Det skal hun på Onsdag så hvor lang tid efter det? smiley

• #7   27. jul 2009 Min erfaring er at der (af en eller anden grund) godt kan gå flere uger inden katteregistret har registreret øremærket. Men det kan I selv tjekke i katteregistret.

Kommentér på:
Hvornor skal man lukke dem ud?

Annonce