flaskekilling (problemer eller?) {{forumTopicSubject}}
hejsa.. jeg står og har fået tilbudt en lille killing (selvfølgelig først fra den er 12 uger men......
den blev født for 6 uger siden, men moderen blev kørt ned da den var 1 1/2 uge gammel, så har den fået flaske med modermælkserstatning, men de måtte efter 2 uger finde den ene killing død, så derfor kom de hen til en anden missemor, og nu er den så tilbage og får opblødet kattemad, så er mit spørgsmål så....:
er det klogt at få sådan en kattekilling som har været så meget igennem?
vil det blive en "normal" kat når den bliver større?
hvad med de sociale færdigheder som de plejer at få fra sin mor?
vil den mangle dem?
mange spørsgmål.... hehe
ps. vi har en killing i forvejen, på 17 uger, og det skulle være en kammerat til hende nemlig...
mange knus
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Er den vokset op sammen med sine søskende og andre voksne katte har den lært rimelig normal katteadfærd
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 58
nov 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 18
Jeg ved ikke, om det her kan hjælpe, men jeg fik min lille Felix, da han kun var 4 uger gammel, da han var blevet efterladt i en grøft.
Felix har det rigtig godt nu, han har fået sig en legekammerat Frederik, og der er fuld gang i dem begge to
Jeg tror ikke, at man kan sige på forhånd, om det kommer til at påvirke dem frem ad, for de kan jo virke helt normale som killinger og så blive underlige som voksne, eller omvendt.
Tror det er svært at svare på, men jeg ville tage den lille killing til mig i hvert fald
Håber du kan bruge noget af det.
flaskekilling (problemer eller?)