{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Killing Død {{forumTopicSubject}}

Da jeg stod op i morges opdagede vi at den ene af vores tre killinger var helt kold og meget svag/slatten.. Vi tog over til dyrlægen som gav ham væske og noget antibijotika.. Men vi nåede knap nok ind af døren inden den lille begyndte at skrige og krampe.. Jeg tog ham op i hænderne for at varme ham, men lige lidt hjalp det han midstede modet og gled hen, selvom jeg gjorde alt jeg kunne..
Han er nu død, og hvor er jeg gal på dyrlægen, for kan ikke passe at han giver den noget for at redde den og siger at vi har opdaget det tidligt, men 10 min efter er den død....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing Død
  • #2   22. jul 2009 Man kan desværre ikke redde alt, dyrlæger er ikke mirakkelmænd/kvinder der kan trylle sygdomme væk smiley

• #3   22. jul 2009 Ved jeg jo også godt.. Men når manden står og siger til os at der ikke er tegn på betændelse og dens lunger lyder fint, så giver det ingen mening oppe i mit hovede..

• #4   22. jul 2009 ej, jeg vil også mene det er lidt for dårligt, fra dyrlægens side . :S

• #5   22. jul 2009 Hvis der nu ikke har været nogle tegn på det, hvordan vil du så have han skal opdage det?

• #6   22. jul 2009 jeg synes så ikke man kan klandre dyrlægen for noget her.

Han har stillet en diagnose på baggrund af killingens fysiske tilstand og din beskrivelse. han har så gjort hvad han kunne med de informationer han har tilgængelige.

Jeg mistede min Gwennie i sidste uge. her var dyrlægen også i tvivl og var faktisk i to dage overbevist om at hun ville klare det, på baggrund af den information han havde. Så fik vi prøvesvar og måtte så sande at han ikke kunne gøre noget alligevel. Det er hårdt at få blive lovet at der er håb, for så at få taget det væk igen, men dyrlægen har jo ikke røntgensyn.

Jeg bærer ikke nag mod min dyrlæge. han gjorde hvad han kunne for min lille skat. Hvis din dyrlæge har givet væske og antibiotika lyder det som om han også har gjort hvad han kunne med så lille en killing.

• #7   22. jul 2009 Men jeg kan sagtens forstå du er ked af det. jeg føler med dig. det er hårdt at miste en kat!
    Man er bare nød til at acceptere at sådan noget sker og leve videre. Det hjælper ikke at placere skyld. Især hos så lille en killing er der så mange ting der kan være årsagen, at det ikke er muligt at placere skyld.

trøstetanker herfra

• #10   22. jul 2009 Christina:

Den kan pludselig ha' fået hjerte stop.. og det er ikke forudsigeligt

• #11   22. jul 2009 Lotte - Han gjorde det for at forebygge..

Kommentér på:
Killing Død

Annonce