Hjemme fra ferie og missen er ellevild {{forumTopicSubject}}
Jaja, missen som jo ellers er noget fin og forsigtig (tidligere vild - hun kom til os som meget lille, tynd killing) holdt sig godt nok ikke tilbage da vi kom hjem fra to ugers ferie her i nat Spinde spinde og hun mijavede højlydt og rendte os lige i hælende, hvis vi skænkede noget andet end hende en lille tanke... Og så rendte hun ellers rundt og mijavede 'kæl mig, tak!'. Skøre dyr - hun har åbentbart savnet os :o) Har aldrig set hende opføre sig sådan... Det var ligesom en stor krammer fra en, man ikke har set længe - totalt hygsomt.
Men vi har nu også savnet hende og virkeligt håbet at hun ikke havde lagt os på is, som naboens hankat gjorde med naboerne sidste år, da vi havde passet den efter 3 uger.. Nu ligger hun, som en gudestatue i min seng og sover :0)
Hvordan reagerer jeres katte, når i er hjemmefra?
//Natasja og Mis
jul 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 147
- så kunne de lære det.
Tror kun det var en uges tid vi passede hende.
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 17 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 330
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 117
Jeg syntes at det er vildt dejligt at blive modtaget på den måde. Vores katte viser at de er glade for at vi er hjemme igen, selv efter en skoledag
jan 2009
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 73
Gucci kom først hjem idag, hvilket slet ikke ligner hende, så jeg var meget nervøs for hende. Tilgengæld snakker hun mere end hun plejer og hun er enormt kontaktsøgende.
Så jeg kan godt mærke at de også har savnet os og det er bare enormt dejligt
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 35 Svar: 172
Hjemme fra ferie og missen er ellevild