443 visninger
|
Oprettet:
Spiser ikke så meget som han plejer {{forumTopicSubject}}
Min maine coon Midas på næsten 2 år spiser ikke ret meget. Siden i mandags har han været lidt sløv og jeg skulle helst holde mig væk. Onsdag aften var det så bedre, men havde ham alligevel til dyrlæge torsdag, for at være sikker. Han kunne ikke finde noget på ham, men han fik alligevel en indsprøjtning med penicilin. Han spiser knap halvt så meget som han plejer, vil gerne ha godbidder. Er der nogen der har prøvet noget lignende. Bliver jo nervøs for der er noget i vejen med det lille kræ.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg har ingen ide om, hvad han kan fejle, men hvis du ikke synes han er i bedring, så bed dyrlægen undersøge ham ordentligt.
God bedring til Midas.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Prøv at give ham kattemalt 2 gange om dagen i en uges tid og se om det skulle hjælpe. Måske er det en hårbolle der sidder i hans system, som hverken kan komme den ene eller anden vej ud.. Har selv for mange år siden haft problemet med at min kat ikke ville spise og bare være sig selv, spandt heller ikke når man kælte for hende. Dyrlægens sagde jeg skulle give hende kattemalt, og det hjalp på hendes problem. Men det kan jo være et helt andet problem med din kat.
Spiser ikke så meget som han plejer