{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

hvornår er man sikker? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste har valgt at vores kat skal være inde/udekat :). Men så kom jeg i tanke om, om hvornår man er sikker på at katten vil vende hjem hvis man slipper den ud?

Jeg er over pylret og vil have katten skal have halsbånd og navneskilt på og helst reflekser over hele kroppen :$.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår er man sikker?
  • #4   17. jul 2009 Det ka man desværre aldrig være sikker på medmindre den lukkes ud i en løbegård.
    Halsbånd er rigtig sødt, men en dårlig ide til en udekat, da den kan hænge fast i noget og blive kvalt.

Når du lukker den ud de første gange - så lad den selv tage skridtet ud i verden - men lad døren stå åben, så den hurtigt kan løbe ind igen hvis den bliver utryg.

• #5   17. jul 2009 Hej.

Jeg blander mig lige.
    Hvad angår alskens ulykker så kan man jo desværre aldrig vide sig sikker.
    Jeg har på den konto mistet to katte. En som aldrig er dukket op igen.Pludselig en dag kom hun ikke hjem. Det værste er at man ikek aner om hun er kørt over eller det som er værre. Den anden fandt jeg ramt af en bil.. Det er trist men man kan ikke helgardere sig hvis katten løber frit. Jeg har nu flere katte hvoraf den ene løber frit, nu hvor han er vant til det nænner jeg ikke at han skal være indekat eller i sele som de andre jeg har.
    Angående halsbånd.. Felix har ALTID et reflexhalsbånd på. Det er sådan et med en sikkerhedslås som går op hvis han hænger fast eller er i slåskamp (hvad der jo sker)
    Samtidig har han sådan en "navnerulle " så man kan se hvor han hører til.
    Jeg ville aldrig lade ham gå ude uden has reflexhalsbånd. Bare sørg for at det er et af dem som springer op eller som har elastik.
    Jeg skal dog aldrig mere have katte som løber løs . Vi har beslutte tat haven skal hegnes ind. Har ikke lyst til at finde flere overkørte katte.
    Hilsen Dorthe

• #6   18. jul 2009 Hun er sådan set udekat nu, men vi har "spærret" hende inde, da hun jo måtte vende sig til os.

Alle mine/forældres katte har været ude katte, og de bor i Frederikshavn - sådan en jævn stor by. Kun en kat er død af slaget af en bil smiley

-Vi bor på landet og har ingen idé om at flytte til byen og ang halsbånd, mente jeg sådan et refleks sikkerheds halsbånd :).

• #7   18. jul 2009 <b>I skal ihvertfald have holdt den inde i minimum 4 uger hvis i lige er flyttet.
    halsbånd kunne jeg aldrig selv drømme om at proppe på min kat. det sker desværre at de såkaldre sikre halsbånd svigter.

Men neutralision og øremærke er en god idé :o)

Kommentér på:
hvornår er man sikker?

Annonce